Sheer cover

Ik kwam laatst op tv “Sheer cover” tegen. Het lijkt echt DE ideale foundation maar ik vraag me af of het echt een goed product is ipv oplichterij. Kent iemand dit product? Is het een aanrader?
Ben benieuwd naar jullie reacties.

nooit van gehoord.

-

Ik zou het niet gaan bestellen.
Bijna al die producten van Tel Sell of wat het ook was vallen in het echt tegen.
Bovendien is het een gewone minerale foundation die je ook op andere sites (vast ook goedkoper) kunt bestellen.

Geen idee. Ik zie het weleens op tv maar geen idee of het werkt of oplichterij is. Ik denk het haast wel.

Bedankt voor jullie snelle reacties!
Ik vrees dat het idd oplichterij is aangezien de meeste producten tegenvallen.
Maargoed, voor diegenen die geinteresseerd zijn in minerale make-up heb ik goed nieuws! Ik kwam vandaag bij de douglas een hele “mineraa lijn” tegen van BeYu.

nee echt niet! ik ben tegen alles van tell sell behalve sheercover!
Mijn moeder besteld het altijd (en ik jat t altijd haha) want dat is DE BESTE producten die ik ooit heb gezien :astonished: echt! alleen wel duur, zo rijk ben ik niet :wink:

Ik vind BeYu niet zo’n flitsend merk eerlijk gezegd. Had er een lipstick van, en na een paar keer opdoen zoals ik altijd normaal doe, (dus niet extreem hard drukken ofzo) pleurde het stiftje er al af. De nagellak droogt niet zo goed, waardoor het er dus weer snel afligt, en de eyeshadow base maakt de oogschaduw eerder geplooid dan echt glad.

In dat geval kun je dan beter iets als Everyday Minerals gebruiken, die is echt heel erg goed, en ligt in dezelfde prijsklasse ongeveer. :couplekiss_man_woman:

Ik heb geen idee hoe BeYu werkt, ik gebruik dat merk niet maar het zou best kunnen dat het een slechte merk is haha maar ja ik heb ook van Everydayminerals gehoord, ook hele positieve reacties trouwens, maar helaas is die merk niet in NL verkrijgbaar… je kan ze wel bestellen maarja dat vind ik zo’n gedoe allemaal…

Owja zag het vanmorgen heb repetitieweek dus vroeg uit. Maar ik weet het niet hoor ik denk dat foundations van andere merken ook goed zijn.

kan je dan niet beter gewoon één in de winkel halen? ghehe!
ik hou echt van de maybelline superstay-silky foundation!

Dat is het em nou juist je hebt niet zo veel keus omdat er weinig tot geen mineraal producten in nl worden verkocht!

Op verschillende forums wordt deze vraag gesteld en de meeste zeggen dat je het niet moet kopen omdat het product niet doet wat ze je vertellen en omdat het zoveel kost is het gewoon weggegooid geld. Het lijkt allemaal betrouwbaar omdat Alyssa Milano in de ‘reclame’ zit maar die krijgt daar alleen maar veel voor betaald.
Natuurlijk zijn op zich minerale make-upproducten wel goed om te gebruiken.

Ik ben altijd wat sceptisch tegenover Tel Sell; áls het product zo goed is, waarom is het dan alleen bij TS te koop?

ja mij lijkt ie geweldig, al die celebs die
daar dan zitten… maar ja als het écht goed was
hadden ze het idd niet bij tellsell verkocht
maar bij douglas en de ici paris xl in de v&d

Ja dat vind ik nou ook.

Ja ik zie het ook altijd het lijkt echt de ideale foundation maar al die tell sell spul is meestal oplichterij. Ik had voor me vader zo een spul gekocht waarvan je zou stoppen met roken hij werkt voor geen meter en er kwam 25,- verzendkosten bij. xD