Shawn Mendes

Hey allemaal,
Ik kon hier nog geen algemeen topic over hem vinden dus bij deze. :slight_smile:

Over Shawn:
Shawn Peter Raul Mendes is een Canadese singer-songwriter geboren op 8 augustes 1998. Hij groeide op in Pickering, een buitenwijk in Toronto. Zijn vader is van Portugese afkomst en zijn moeder van Engelse. Ook heeft hij een zusje: Aaliyah Mendes, geboren op 15 september 2003.

In 2013 begon hij met plaatsen van filmpjes/covers op Vine. Een jaar later werd hij ontdekt door Islands Records en tekende daar vervolgens een platencontract. Op 14 april 2015 bracht hij zijn eerste album “handwritten” uit (waar onder andere zijn grote hit “stitches” op staat) en op 23 september 2016 volgde zijn tweede album “illuminate” (waar onder meer de hits “treat you better” en “mercy” op staan.

En? Waar is de Mendes Army? :wink:

Niemand?

Ik ben afgelopen maandag wel naar z’n concert geweest, maar ik ben niet zo’n mega fan die alles van hem weet. Voel me daar iets te oud voor haha.

O maakt niet uit hoor haha. :wink:

Ben jij ook geweest? :slightly_smiling_face:

Ik zou ook gaan maandag, maar door persoonlijke omstandigheden kon ik niet meer…Verder ben ik ook geen mega fan, maar ik vind m wel erg goed!

Ik ben wel echt fan van Shawn. Zijn concert maandag was echt geweldig!

Nee, heb helaas geen kaartjes kunnen kopen. :frowning_face:
Had er wel graag heen gewild.

Awh dat is wel jammer! Maar hij komt vast nog wel een keer :slightly_smiling_face:

Ja dat hoop ik ook. :slightly_smiling_face:
Hij schijnt al wel bezig te zijn met zijn nieuwe album dus misschien komt hij volgend jaar wel weer.