Shawn Mendes

Heyy cuties,
Weten jullie misschien of het nieuwe album ‘illuminate’ van Shawn ook in de winkels in Nederland verkocht gaan worden? X

Hoooii, ik had het even voor je opgezocht op internet maar ik kon nergens vinden of je het ook in Nederland kan kopen ik hoop het wel :frowning_face:

Ja, ga ik wel vanuit! Waarschijnlijk komt hij gewoon bij de media markt te liggen…

Hij staat al wel op bol.com, dus anders kan je hem altijd daar nog bestellen.

Dat moet gewoon. Ik ga Shawn’s agent mailen dat hij met Illuminate tour naar NL moet komen… :flushed: :joy:

Hij was 1 mei al in Nederland met de Illuminate tour.

Heey Mendes Army,
Ik zag dat er nog geen topic was over Shawn Mendes, wat natuurlijk écht niet kan. Hoor jij ook bij de Mendes Army of vind je zijn muziek gewoon leuk? Post dan hier allemaal nieuwtjes, je favoriete nummers of wat dan ook van hem!!
Hier graag geen haat in posten! Sommige mensen vinden hem natuurlijk niet leuk, maar laat dit een leuke topic zijn voor de fans om één te zijn :beer:

Ik ben geen fan ofzo maar vind In my blood echt ge-wel-dig! :heart:

Ja same! Hij mocht optreden bij het feest van koningin Elizabeth! :upside_down_face:

Ik was vroeger wel meer fan, alleen ik vind hem en zijn muziek nog steeds leuk, vooral In my Blood! :slightly_smiling_face:

Hij is live!!! Er staat alleen: Shawn Mendes: The album
Ik mooooeeet het weten, ik zie alleen mensen aan het werk

Is er wel hoor. :wink:
https://forum.girlscene.nl/forum/celebs/shawn-mendes-418869.msg277643542.html#msg277643542