Shawn Mendes

Zijn album is echt perfect! Hopelijk komt hij snel een keer naar Nederland

Oke dit topic is dood maar… Hij komt naar nederland!!! :upside_down_face:

Jaaa, ik zag het net! Ben benieuwd wanneer hij komt!

Ik heb hem gezien in het voorprogramma van Taylor Swift, hij is live ook echt supergoed! hoop ook dat hij naar Nederland komt :slightly_smiling_face:

Aftertaste is nu mijn lievelingsliedje :slightly_smiling_face:

Weet iemand hoe de voorverkoop werkt? Ik las dat dat morgen al is, maar ik begrijp niet helemaal hoe het werkt en waar je de kaarten dan kunt kopen. :flushed:

Als je je op de site (shawnmendesofficial.com) aanmeldt krijg je de pre sale code. Maar volgens mij is het dan wel 25 euro duurder.

Ben echt zenuwachtig voor morgen… Ben echt bang dat ik geen tickets kan krijgen. Zoveel mensen die willen gaan.

Ja, dat heb ik al gedaan, maar waar moet je die dan invullen, op diezelfde site morgen?
Ow oke, ik had al wel gedacht dat het duurder zou zijn, maar kon dat nergens vinden. Waar heb je dat gelezen?

Je krijgt van zelf wel te zien wanneer je die code moet invullen! Ik denk dat je eerst op de pre sale link moet klikken, en daarna de code moet invullen. Meestal is dat wel duidelijk te zien!

Dankjewel, ik kijk morgen wel gewoon op de site en zie wel. Ik begrijp alleen niet echt wat die bundel inhoud, waar je extra voor moet betalen.

Nog veel succes morgen met de kaartjes, ik hoop echt dat het ons lukt. :wink:

Jij ook succes! :slightly_smiling_face:

ik denk gewooon op de site. Ik hoorde het van een vriendin van mij die ook heen hoopt te gaan (ik ga zelf niet haha) Heel veel succes iedereen!!

Ik ben afhankelijk van een internet vriendin die kaarten voor ons haalt, ik moet zelf namelijk werken en in de normale sale kunnen we allebei geen kaarten halen, ik ben echt aan het stressen.

Is het iemand gelukt om kaartjes te krijgen? Mij niet :"(

Nope, mij ook niet… Gelukkig vrijdag nog een kans, maar ben bang dat het dan ook niet gaat lukken :frowning_face:

Ik was helaas vandaag te laat thuis om het te proberen, maar zo te horen is het überhaupt bijna niemand gelukt :’) ik hoop dat ze de zaal gaan upgraden want vrijdag gaat het ook onmogelijk worden volgens mij…

Ik ben bang dat het vrijdag ook erg lastig wordt. Kunnen ze de zaal dan nog upgraden?

Is het jullie nog gelukt? Ik heb wel een kaartje! Kan het bijna niet geloven dat het gelukt is :astonished: