Shawn Mendes

Shawn Mendes :heart:

Shawn Peter Raul Mendes (born August 8, 1998) is a Canadian singer-songwriter. Since the release of his self-titled The Shawn Mendes EP and his debut single “Life of the Party”, he has been gaining mainstream success as a singer-songwriter and touring artist.

Shawn is bekend geworden door youtube en is dus een sing en sonwriter. En hij zingt zooo mooi! Dus als er meer mensen zijn die zijn muziek heel leuk vinden of gewoon shawn zelf gheghe.

Hij zingt fantastisch en hij is zo moooooooooi! :upside_down_face:

Ik vind Stitches wel een heeel vet nummer! Verder ken ik niet heeel veel van hem, maar vind zijn slomere nummers iets minder haha.

The Weight vind ik trouwens echt zo’n Ed Sheeran nummer, hahaha. Met die snellere rap-achtige stukjes tussendoor & die gitaar, echt Ed. :slightly_smiling_face:

Jaaa! Ik vind a little too much zo mooi!
Al zijn nummers trouwens. Ze zijn zo puur en ja echt mooi

Handwritten is echt een pracht album, gewoon niet te beschrijven. Meestal zit er bij elk album dat ik ooit heb geluisterd, wel minstens 1 lied wat ik minder vindt. Maar dat is hier niet het geval. Vooral Imagination, Kid In Love & Strings zijn mijn favoriet. :smiling_face_with_three_hearts: Love love love it.

(SHAWN VOLGT MIJ TROUWENS OP TWITTER YAYAYAY CAN’T BE MORE HAPPY)

Jaaa ik vind hem echt geweldig! Gewoon al zijn nummers zijn prachtig!

hiij is zoooo leuk!!!

Aah leuk dat jullie shawn ook zo leuk vinden :heart: ik was mijn wachtwoord vergeten dus kon steeds niet inloggen oops, but i’m back :flushed:

Ok. Ik ben jaloers. zoo gaaff! :heart:

Zijn nieuwe album Handwritten is idd zoo mooi! Wat vinden jullie het mooiste nummer van het album? :grinning:

Ik zou echt niet kunnen kiezen, maar op dit moment luister ik heel veel naar imagination

ik vind hem beetje de softie van de magcon, Alhoewel hij er niet eens echt bijhoort. Hij is super super super knap maar geef toch mn voorkeur uit naar Nash

Aah ja die is echt zo mooi! Ik luister ook veel naar air :’)

zijn muziek wordt alleen maar beter hallelujaahh

De stemmen van Astrid en Shawn vullen elkaar zo goed aan. :smiling_face_with_three_hearts:

Ik ben echt verslaafd aan Air en Stitches

OMYGOSH jaaa! Vind ik dus ook!

I know what you did last summer is alltime fave

Zijn liedjes zijn zo geweldig!

Aftertaste, Life of the Party, Stitches en String zijn mijn favoriete nummers van Shawn.