Shawn mendes

Ik keek op het topic, en zocht voor een topic over SHAWN , alleen ik zag er geen, dus daarom dit topic :slightly_smiling_face:

[i]Shawn Peter Raul Mendes, is bekend geworden door korte covers op vine te zetten, en won zo veel meisjes harten met zijn stem, knapheid :flushed: , en liefde volheid. Hij is zestien jaar oud, en zit al een tijd in ‘magcon’.Momenteel heeft shawn al een aantal liedjes, waaronder ‘life of the party ’ , ’ Show You’ & 'The Weight '.

• Hij is geboren op 8 augustus 1998
  • Shawn woont in Pickering, Ontario Canada
  • Hij won de Teen Choice Award in 2014 voor Webstar in Music.
  • Shawn heeft een zusje, genaamd Aalliyah Mendes.

[/i]

dit kan in het magcon topic.

http://forum.girlscene.nl/forum/celebs/magcon-298108.msg275024647.html#msg275024647

Ik wil het gewoon specifiek over shawn Mendes hebben, en over zijn zangcarriere , en niet over magcon.

Maar dan kunnen we net zo goed ook een Niall topic aanmaken, terwijl het ook in het 1D topic kan, ook al snap ik je wel.

shawn is de enige van magcon die ik mag :’)
maar ja kan wel in dat andere topic

maar sommige mensen zijn ook alleen fan van shawn en niet van magcon he

Maar hetzelfde geldt toch ook voor 1D dan? :stuck_out_tongue:

Ach, ik snap d’r wel.

nee maar ik bedoel iemand van 1d maakt niet appart covers en shawn wel, ik bedoel ik kende shawn door zn covers en later kwam ik pas achter dat die in de groep magcon zat snap je

hmm ja klopt wel… ik kende shawn ook als eerst.
maar straks gaan mensen ook nog aparte topics maken van jack&jack en jacob etc. dan is dat magcon topic toch best wel overbodig? het kan beter allemaal in het magcon topic of niet?

Had een van jullie tickets voor zijn concert in Duitsland of Frankrijk? Ik had geprobeerd een ticket te bemachtigen voor Duitsland maar ze waren op…

oke ik kom er net achter dat ze altijd shawn mendes draaien bij mij op werk. show you, niets voor mij.

Ik wou inderdaad ook kijken voor duitsland maar het was al uitverkocht