shavennnnnn

hey allemaal,

heb een klein probleempje, wat aardig groot aan t worden is:$

ik scheer myself altijd met een lady shave(van mijn moeder) maar daarmee krijg ik niet alles weg, ofi k gebruik m niet goed, of hij werkt niet goed. maar nu vroeg ik me af, moet ik het met een gewoon scheermesje doen, en welke dan?? heb ik scheerschuim nodig(van mmijn vader??) en hoe moet ik dit tegen mijn moeder zeggen, zij moet tenslotte het scheermesje kopen! maar ik ben nogal verlegen, dus weet niet of ik dat durf…

kan iemand me please tips geven?!?!

thanx

Scheerschuim van je vader?:’)

En waarom koop je het zelf niet?

koop het zelf, gewoon bij de drogist heb je van die vrouwenscheermesjes en vrouwenscheerschuim (lijkt me beter dan van je vader)

of vraag het je moeder, die weet het vast wel en daar hoef je je niet voor te schamen hoor :stuck_out_tongue:

Ga naar de drogist/supermarkt en koop scheermesjes waarvan jij denkt; die zijn goed. Koop een fles scheerschuim voor vrouwen, die hebben ze niet voor niks gemaakt. Koop het van je eigen geld en zeg het later tegen je moeder als je het wel durft. (al snap ik niet wat daar eng aan is: ‘mam, wil je ook een keer scheermesjes kopen? misschien wekt dat beter?’)

Je kan ook iets van Venus kopen, daar zit rondom het mesje al een gel en heb je dus géén scheerschuim nodig! Dat zou ik dus in jouw geval doen.

Trouwens, je bent 17. Dan vindt je moeder het heus niet raar als je om scheermesjes en schuim vraagt neem ik aan…

zoekfunctie