Sharia police

Dankzij het gedoe rond de terroristen van IS, Islam komt er weer bij kijken. (in de negatieve kant)
Nou komen er ook wel video’s erbij kijken. 1 daarvan schrok ik wel, Over mensen die graag de sharia wet in hun land willen, mensen hierop aanspreken (goedschiks of kwaadschiks) en mensen vertellen wat ze ‘horen te doen’

Hier krijg ik wel wat nare gevoelens bij,
ook een raar gevoel dat, dankzij het apenlandje dat België heet en de politiekers pas opkijken als het te laat is.
Nu vraag ik me af wat jullie mening hierover is?
Denk niet dat zoiets snel gebeurd maar ik veronderstel, vind ikzelf, dat de maatschappij achteruit gaat qua wetten, qua gelijkheid. Het ook hier kan gebeuren, als het traag maar vast word ‘ingeburgerd’.
het voelt nogal dubbel… de angst en de negatieve gevoel dat hier veel geks kan gebeuren…
maar ik kan ook wel inzien dat niemand zoiets geks zou willen accepteren…
(weet echt niet hoe ik me hierbij moet voelen/denken)
iemand ideetjes ?

ja daar ben ik wel mee eens maar ergens is er een gevoel dat onze politiekers en de maatschappij stilletjes aan achteruit gaat en ik kan me wel voorstellen hoe dit kan gebeuren…
Nou, ik vind het een goede start voor een discussie over hun.

Hoe zou je zo’n praktijken doen stoppen?
Hoe pak je zo’n extremisten aan?

en : Hoe zou jij reageren als ze je zo aanspreken op hoe je gekleed bent/ of je dronken bent in t park/ als je holebi en/of transgender bent.

of iemand hiermee akkoord gaat, ga ik niet vragen sinds er volgens mij niemand staat te springen om die sharia wet te volgen.
(als iemand dat doet, laat je mening weten waarom wel)

Natuurlijk is dit achterlijk en compleet debiel.
Maar dat is een klein groepje die dit doet. En tot slot heb je overal rotte appeltjes.
Ik ben een asshole en ik zou flink ruzie maken met zulk soort mensen, serieus.

Wat uiteraard prachtig is in dit filmpje is de opmerking dat ze in oorlog zijn met het westen maar wel in het westen willen wonen.

Ik zou deze heren niet definiëren als extremisten maar als een stel hersenloze moslims. Tot slot pak je zulke mensen aan door ze een beetje op te voeden. Zo gaat het in Londen en daar heb je maar bij neer te leggen. Anders ben ik wel geneigd om te roepen dat ze dan maar wel het land uitmoeten.

Overigens is dit al sinds 2013 actief in voornamelijk de UK. Het is nu weer trending door die terroristische aanvallen in Parijs.

Ik ben van nature absoluut geen herriemaker en schop ook geen onnodig schennis, maar als ik zulke mensen zou tegenkomen dan denk ik dat we een probleem gaan hebben.
Ik weiger me ziek te laten maken door een paar besmettelijke bacillen in de lucht.
Oh en trouwens, vrouwen in Saudi-Arabië mogen eindelijk stemmen! Hoezee!

Voor mannen is de islam eigenlijk het meest ideale geloof, de reden hiervan is dat in de islam de vrouw een ondergeschikte rol inneemt.