Shampoo

Ik heb vrij dood haar en ik vroeg me af welke shampoo mijn haar het beste verzorgt… welke shampoo kan ik het best gebruiken?

Als je puntjes dood zijn, gwn een keer naar de kapper.
En andrelon werkt bij mij heel makkelijk,
of loreal´el vilve ofzo

maar ik heb heel makkelijk haar. xD

Hairrepair shampoo’s en maskers gebruiken!
Maar naar de kapper gaan werkt inderdaad het beste.

Ja, alle dode punten zijn er nu af… maar ik wil mijn haar nu gezond houden. Ik had de kapper te lang uitgesteld en het 3 keer in korte tijd geverft dus toen moest er 13 cm vanaf.

Natuurlijke shampoo’s gebruiken…

Syoss vind ik persoonlijk heel erg goed.

ik had echt DRAMA haar en toen heb ik eeeuh…
van Swartzkopf Gliss Kur (de licht roze verpakking) de hele lijn gekocht (1x shampoo 1x conditioner 2x serum en antiklitspray) en mijn haar is nu echt heel mooi glad en verzorgd.

De nieuwe shampoo van Dove, werkt echt heel erg goed.
Alleen krijg je er geen volume van :wink:

Idd, natuurlijke shampoos.

Ik hoor heel goeie dingen over de shampoo-bars van Lush & de Yes to Tomatoes :slightly_smiling_face:
Heb ze alleen nog niet zelf getest, moet echt eerst al de rest opmaken.

Dode punten kun je wel gaan verzorgen, maar het helpt geen drol aangezien ze toch niet meer herstellen. Je kunt beter je haar laten bijpunten en het dan goed verzorgen. Je kunt bijvoorbeeld elke week er een (zelfgemaakt) haarmaskertje in doen en het niet te vaak wassen/stijlen. Tegenwoordig is het zo “in” om natuurlijke haarproducten te gebruiken, maar laat je er niet door misleiden want tegenwoordig staat bijna overal natuurlijk op als er maar 0,5% natuurlijk product in zit.
Ik ontvang binnenkort mijn Yes to Carrots shampoo+conditioner, die schijnt heel goed te zijn.

Eerst naar de kapper gaan om de puntjes eraf te laten knippen natuurlijk! Ik had eerst altijd dode punten, en toen ben ik Rehab van Lush gaan gebruiken (lol lijkt net een infomercial). Het is in verhouding niet duurder dan ‘gewone’ want je doet er echt heel lang mee. Ik heb sinds dat ik die gebruik eigenlijk nooit meer last van dode puntjes gehad. Sowieso zou ik een shampoo met etherische olien gebruiken.