Welke shampoo gebruik jij? Want ik wil weer eens een keer veranderen na een paar maanden Guhl te hebben gebruikt. En wat is je type haar.
xo Sam.
Welke shampoo gebruik jij? Want ik wil weer eens een keer veranderen na een paar maanden Guhl te hebben gebruikt. En wat is je type haar.
xo Sam.
ik heb krullen en ik gebruik Perfecte krul van andrelon.
ik heb heel vaak verschillende shampoo’s geprobeerd , maar mijn haar werd er te pluizig van of te droog.
andrelon is precies goed
momenteel andrelon anti roos shampoo
Ik had krullen maar die heb ik kapot gestijld… dus nu is het een dood bosje stro met wat slag. Als shampoo gebruik ik Dove Nourishing Oil Care en die is echt fijn! De conditioner daarvan is heer-lijk.
Ik hoor best vaak negatieve reacties over Andrelon, maar het ligt volgens mij dus gewoon aan je haar. Ik zal het eens uitproberen. :’)
Ik gebruik Big en Ultimate Shine van Lush. De blauwe van Herbal Essences vind ik ook fijn omdat mijn haar daar heel zacht en glanzend van wordt.
Nivea, die voor vet haar (:
dr. organic lavendel
Zonde! Ik ben ook bezig mijn golven kapot te stijlen, stijl het elke dag. Dove vind ik altijd wel een fijn merk ja.
ik gebruik nu andrelon voor iedere dag.
eerst gliss kur maar ik heb lang haar en er zit echt veel te weinig in dat flesje! vooral met die prijs…
7 kruidenshampoo van schwarzkopf voor vet haar.
http://www.bestmart.be/images/categories/SCHWARZKOPF%20shampoo%207%20kruiden%20400%20ml.jpg
Ik vind de verpakking lelijk en goedkoop lijken, maar die shampoo is echt goed. Ik heb al heel vaak de vraag gekregen welke shampoo ik gebruik omdat mijn haar blijkbaar zo zacht is en zo glanst :’)
Sinds 2 weken (?) gebruik ik ook deze conditioner
John Frieda Full Repair
http://www.superdrug.com/content/ebiz/superdrug/invt/360250/360250_l.jpg
en die is echt heel goed. Mijn haar valt direct heel mooi.
Ik had mijn haar laatst gewoon laten opdrogen ( na gebruik van deze conditioner ) en papa kwam thuis en zei :
Wooow, jij hebt je raar mooi geföhnd…
Terwijl dat niet eens zo was.
Heel dik haar dat altijd stijl naar beneden hangt
Ik gebruik Palmolive Volume, en de klitshampoo van Palmolive.
Die Full Repair van John Frieda is inderdaad heel erg goed, gebruikte hem thuis altijd en mijn haar ging ook veel mooier krullen!
Yes to Tomatoeeessss
Ja, dat is dus ook met Guhl. Er zit best weinig in, maar hij schuimt wel goed.
Ja heel erg zonde! Ik zeg ook altijd tegen anderen dat ze het niet moeten doen, maar mijn eigen raad volg ik dan weer niet op haha. Heb er net een stuk af laten knippen.
http://www.truus.nl/content/images/ProductImages/large/102697_1.png
Ik gebruik deze en ben er erg tevreden over. Mijn haar is heerlijk zacht, zit levendig en heeft een diepe kleur. Ik heb trouwens ‘normaal’ haar. Het is niet dun en ook niet dik. Verder heb ik slag in mijn haar en laagjes (die ook goed uitkomen).
Rode versie van Herbal Essences
Wella volume shampoo + Conditioner
Ik gebruik Garnier (shampoo + crèmespoeling en 1 keer per week een maskertje van de kapper), geen idee welke precies want ik verander elke keer van fles :’) Maar ik blijf wel bij Garnier want die doet mijn haar echt goed.
Ik heb geblondeerd haar, het is heel fijn maar ik heb wel veel haar. En het is gezond :’)