shampoo vet haar?

ik heb een shampoo tegen vet haar gekocht bij de apoteker, maar nu vraag ik me af of je die shampoo moet gebruiken als je haar nog niet vettig is of wanneer het al vettig is?

Ik neem aan dat het is bij algemeen vet haar, om dat te verminderen. Dus niet dat je het af en toe gebruikt om je haar te wassen wanneer het vet is…

Dit. En google eventueel even op het merk en soort fles voor meer reviews en/of advies.

Zit er geen gebruiksaanwijzing bij of staat er niks vermeldt op de fles? Dat is normaal gesproken wel het geval.

Hm nee daar staat er niets op over wanneer je het moet wassen

Ik denk dat het is tegen haar dat snel vettig is? Als je haar al vettig is en je wast het dan pas met shampoo maakt het namelijk niet echt uit wat voor shampoo je gebruikt?

Bel de apotheker op en stel je vraag, ze zijn er niet alleen om producten te verkopen maar ook om advies te geven :wink:

ik denk dat je nu even moet wachten tot het vettig wordt, dat je het dan met die shampoo moet wassen en dan steeds tegen de tijd dat het vettig wordt weer wassen. Niet te vaak wassen en niet teveel shampoo gebruiken :slightly_smiling_face:

Dat slaat toch nergens op. Je wast je haar toch altijd als het wat vettig wordt… Heb je niet een speciale shampoo voor nodig.

ik was mijn haar altijd met een vet haar shampoo haha

Ja maar wanneer je je haar wast is toch niet afhankelijk van wat voor shampoo je gebruikt? :’)

Dat bedoelt TS hier en die vraag vind ik nogal eh… dom.

Mijn haar wordt ook snel vet maar ik heb gewoon een shampoo van Elvive speciaal voor vet haar. Maar ik denk dat jou shampoo gewoon elke keer als je jou haren wast kan gebruiken. En heet die shampoo van de apotheek toevallig Decibel?

Shampoo voor vet haar moet je gebruiken als je haar van zichzelf snel vet wordt, omdat er teveel talg geproduceerd wordt. Als je van jezelf niet na 1 dag al snel vet haar hebt, kun je hem alsnog wel gebruiken, maar dan niet meer dan 3 keer per week, want een shampoo tegen vet haar droogt je haar en hoofdhuid wel eerder uit.

Tuurlijk werken alle shampoos tegen vet maar je moet het gebruiken als het snel vet word denk ik

Je moet hem waarschijnlijk gebruiken als iedere andere shampoo, dus gewoon wanneer je je haar normaal zou wassen die shampoo gebruiken