Shampoo kiezen..

Hoi. Ik heb een vraagje, want ik heb best snel vet haar alleen weet ik niet zo goed welke shampoo hier het beste voor is. De iedere dag shampoo van Andrélon of de 7 kruiden shampoo van Schwarzkopf?

PS: Als je een van deze 2 shampoo’s hebt, hoe bevalt ie?

Als je snel vet haar hebt kun je beter een shampoo nemen zonder siliconen/parabenen. ik weet dat herbal essences een lijn heeft die “0%” heet volgens mij. Verder kun je zulke shampoos ook bij De Tuinen, Lush of The Body Shop vinden.

Ik gebruik de 7 kruiden en ben er tevreden over! Ik douche om de dag, omdat mijn haar dan vet begint te worden.

^ Ik had eerst ook die van Kruidvat zoals hierboven
Alleen ik heb ook best snel last van vet haar dus ben nu Zwitsal aan het proberen :*) Het werkt wel tot nu toe maar misschien is dat bij iedereen anders.
Ik weet trouwens niet of het slechter is voor je haar? Ik las ergens dat Head & Shoulders citrus fresh ook is aan te bevelen maar dat is maar net wat je ervoor over hebt aangezien ik deze te duur vond voor shampoo (7 à 8 euro)

als je snel vet haar hebt moet je je haar rust gunnen. Als je het durft; een week niet wassen !

Dit :woman_student:
of wacht ermee tot de zomervakantie

^Ik zou wel even wachten tot je vakantie hebt ja. Anders ziet het er niet heel fris uit.

Kijk even in dit topic! http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/conditioner-only-silicone-en-sulfaatvrij-haren-wassen-187266.1475.html
Zulke shampoos zijn veel beter voor je haar.