shampoo+conditioner

-

Ik zoek een lekker ruikende appeltjes shampoo. Iemand die er een heeft (gezien)??

Ik was 1x in de week mn haar zelfs. Dit hoeft niet te betekenen dat dit gelijk vies is want mijn haar wordt gewoon niet snel vet (zoals bij de meeste mensen met droog haar en netals mij krullen). Als je je haar te veel wast, was je de natuurlijke olieën ook uit je haar waardoor het alleen maar droger wordt!

Niet dat dit topic daarover gaat maargoed haha. Heb je het al eerder gebruikt, dat je het daarom wilt? Ik denk trouwens dat Herbal Essences wel een appel-shampoo heeft. Succes met zoeken!

Bedoel je misschien Biosilk Silk Therapy? Zo nee dan moet je die eens proberen! Echt een topic serum zonder al die troep erin, gewoon zijde met olieën waardoor het je haar echt voedt!

Ik moet geloof ik de verkoop industrie in

Nee nooit eerder gebruikt maar vind een appeltjes geur sowieso heel lekker en wil het ook graag voor me haar haha. Maar iig bedankt!

Ja maar ik denk dat het slechter is als je met je haar los slaapt en je de volgende enorm veel klitten hebt die je eruit moet halen.
Een vlecht is wel een optie maar niet voor mij omdat ik krullen heb en die er dan uitgaan als ik met een vlecht slaap.

Ik ben ook nogsteeds opzoek naar de perfecte (niet al te dure) producten hoor!

Haha sorry voor aaaal die berichten maar ik heb nu zelf even een vraag:

Als ik mijn haar op laat drogen (nadat ik mn leave-in in heb gedaan enzo) laat ik mn haar gewoon aan de lucht drogen. Mijn probleem is alleen dat mijn buitenste laag heel raar opdroogt (droog en pluizig en helemaal geen gedifineerde krullen) en de onderste laag mijn krullen echt heel mooi zijn, glanzen etc. Iemand een oplossing hiervoor?

Ik snap het als niemand hier wat mee kan hoor aangezien het niet echt bij het thema van dit topic hoort, maar ik dacht ik vraag het eerst maar hier voordat ik een apart topic start.

Ik zou voor een wat natuurlijkere shampoo gaan, iets van Lush, The Body Shop, Rituals, Dermolin of De Tuinen. En haarmasker mag best wel 2x per week. Je kan ook haarserum met kokosolie gebruiken, geweldig spul.

Waar kan je kokosolie of kokosvet halen? Heb er meer goede dingen over gehoord

Ik heb deze kokosnootproducten, en die kan je gewoon bij de drogist halen, ze hebben het echt bijna overal:

http://api.ning.com/files/k14b0FmPnOrJT8TGrW9bMHvBJ9sLPKxNddYQEfKfoTI_/0005.jpg

Maar gewoon kokosvet, dat dus ook eetbaar is, kan je bij de toko of supermarkt halen.

Jajoh kan je kokosvet ook bij de supermarkt halen? ik heb het nog nooit gezien iig haha

Bij sommige supermarkten hebben ze het, en anders bij de toko :slightly_smiling_face:

dit heb ik ook precies hetzelfde. Het is echt super irritant en ik heb ook nog geen oplossing ervoor gevonden.

Geen last van, heb een half jaar in spanje gezeten en dus ook niet naar de kapper geweest, chloor en kalk water en zon, mijn haar heeft niks geleden. Ik gebruik altijd head & shoulders shampoo, heb geen last van roos maar vind hem gewoon fijn, en de cremespoeling van elvive, de witte met de rode dop.

Ja gek word ik ervan, het is ook niet dat als ik er meer crème in doe dat het minder is want het komt gewoon door de lucht die er langs gaat als het opdroogt waar je nou eenmaal niets tegen kan doen (je kunt het een beetje vergelijken met fohnen zonder diffuser, bij mij gaan m’n krullen dan “kapot”).

Ik weet dat het een fijn merk is voor jou, maar ik zou gelijk stoppen met head & shoulders gebruiken. Het is enorm agressief en super slecht voor je haar, werd me verteld door m’n kapper.

Ik zou Royal Green halen (dat is in verhouding met andere merken een stuk goedkoper en gewoon goed!) en dit kan je bij de meeste ‘De Tuinen’ geloof ik wel halen. Je kunt het ook op deze site halen!

Tip trouwens: mijn moeder is nu pannenkoekjes (van die kant en klare) in kokosolie/vet aan het bakken en doet er dan suiker op, DELICIOUUUUS :drooling_face:

oh wist ik niet, gebruik het al jaren en niks van gemerkt. heb gezond haar dat niet snel beschadigd ( dat is dan waarschijnlijk mijn geluk ) bedankt :slightly_smiling_face:

heeft iemand hier ervaring met aussi shampoo? is die fijn?
ik heb nu de conditioner ervan maar ben wel benieuwd naar die shampoo