Shampoo & bodylotion

Hoi meiden,

Ik heb een droge hoofdhuid, veel schilfers na het douchen of het is rood… Dit heb ik al heel lang en ik dacht dat het roos was maar ik heb verschillende anti-roos shampoo’s gebruikt wat geen verandering geeft. Nu las ik dat sulfaten je hoofdhuid uitdroogt en dus zoek ik nu een shampoo zonder sulfaten. Ik ben vanmiddag langs de kruidvat geweest maar ik kon niets vinden dus bij deze, weet iemand een shampoo zonder sulfaten?

Ook zoek ik een goede bodylotion of een product dat je huid goed zacht maakt. Mijn armen maar vooral mijn benen zijn heel droog, ik heb van die droogtebultjes die op kippenvel lijken… Dit heb ik ook al heel lang en ik wil nu gewoon een zachte egale huid.

Wat voor dingen raden jullie aan voor mijn hoofdhuid & armen/benen? Welke producten vind je fijn?
Ik hoop dat jullie willen helpen en dat ik dan eindelijk eens van een extreme droge huid af ben… :flushed:

Groetjes

Je zou nivea bodylotion voor onder de douche kunnen gebruiken en na het douchen een gewone bodylotion. Is je huid erg droog of alleen wat wit uitgeslagen?

Dankjewel

Nou heel veel droogtebultjes dus en als ik met mijn nagel over mijn huid ga echt witte strepen… dat is toch erg droog, of niet? en het voelt ook gewoon heel ruw aan

Bij de Action heb je een goede shampoo zonder sulfaten, kost bovendien ook nog maar 1,19 per tube :slightly_smiling_face: Is van het merk Timotei

Het zijn deze:

http://www.timotei.com/delicebio/image/timoteiDeliceBioFaqImg.jpg

Meestal hebben ze een of twee varianten, plus conditioners voor hetzelfde bedrag.

En ik zweer persoonlijk bij de Body Butters van The Body Shop. Die zijn wel duur… Sowieso als je een erg droge huid hebt, wil je misschien liever een body butter gebruiken in plaats van een body lotion. Dat voedt meer en gaat droogte wat beter tegen. Dat kun je dan weer wel prima bij Kruidvat kopen bijvoorbeeld :slightly_smiling_face: