shakes.

hee!,
ik ben vandaag met shakes begonnen,
zijn er nog meer die shakes gebruiken om af te vallen??

xx

Oh ik had ook al in een ander topic op je gereageerd, maar shakes zijn echt niet goed voor je. Ja nu verlies je snel gewicht maar als je weer normaal gaat eten komt alles er weer hoppa aan, of je moet je hele leven shakes blijven drinken. Als ik jou was zou ik gewoon gezond eten en sporten, het gaat iets langzamer maar uiteindelijk heb je een veel beter resultaat.

ik sport er ook veel bij, maar daarom vervang ik maar 2 maaltijden zodat ik savonds wel gewoon normaal eet…

THIS. + omdat het langzaam gaat, blijft het er eerder af dan wanneer het heel snel gaat.

Nee, ik ben wel op dieet maar ik val liever op een gezonde manier af dan dat ik enorm veel in een korte periode afval en vervolgens ga jojo’en.

als je gezond verder gaat eten… ga je niet jojo’en…
wel als je weer eet zoals je eerst deed…

Nou geloof me als jij van 1 maaltijd per dag + 2 shakes (wat niet eens in de buurt komt van een gezonde maaltijd) naar een normaal voedingspatroon gaat, dan ga je wel degelijk behoorlijk aankomen. Tenzij je op die shakes blijft leven.

Inderdaad, ik zou stoppen met die shakes. Je krijgt daarmee veeel te weinig voedingsstoffen binnen waardoor je lichaam op spaarstand gaat. Je lichaam gaat dingen dan langerzamer verbranden, waardoor als je stopt met die shakes weer ontiegelijk aankomt.

Eens met al het bovengenoemde + stoppen met die shakes en normaal af gaan vallen !

Ik zag laatst iets over shakes op televisie. Het is niet goed voor je. Er zit heel veel suiker in en dat slaat je lichaam op als vet. Je valt dus wel snel af, maar niet op een gezonde manier, omdat je alsnog het verkeerde vet houdt. Dit zie je vaak bij hele dunne mensen, modellen bijvoorbeeld, die op de verkeerde manier afvallen. Die zijn heel dun, maar hebben toch veel vet in plaats van spieren.

Heel slecht voor je gezondheid. Ik heb het een tijdje gebruikt en was iets afgevallen, maar je maag en darmen raken er zo van streek van!

Bij mij zo ernstig dat ik een endo+ gastroscopie moest ondergaan + CT-Scan …niet doen dus!

www.glamhouse2000.blogspot.com

Normaal, gezond eten. Vermijd vettige tussendoortjes. Kies voor een stuk fruit of een verantwoorde koek. Bijvoorbeeld een eierkoek.
Je beweegt meer, dus dat kun je dan blijven doen.
Je valt er misschien niet sneller van af, maar als je dit eetpatroon vol blijft houden en niet dagelijks veel snoept. Dan blijf je ook gewoon op gewicht. Het is slecht voor je als je gewicht veel schommelt.

Ik begrijp wel dat je voor shakes kiest, maar ik zou het toch anders doen als ik jou was :slightly_smiling_face:

Tip: 's Avonds na het avondeten niets meer eten.
Het eten wat je 's avonds eet voor je gaat slapen, komt vrijwel meteen als vet op je lichaam. Overdag normaal gezond eten, sporten (kan ook 's avonds). En 's avonds normaal eten, let op calorieën en dikmakertjes, eet gezond, niet te veel foute tussendoortjes. Een klein zakje chips op z’n tijd kan makkelijk. Als je maar verder gezond eet en beweegt.