-
Ik heb er ook zo een en ik gebruik m wel voor eiwitshakes na m’n training. Maar als ik er geen shakes in doe vind ik hem ook gewoon fijn als bidon, hij is stevig en blijft goed dicht, ook bij veel beweging/tijdens het hardlopen. En er kan veel water in Ik neem hem dus ook vaak ‘gewoon’ mee.
wat voor eiwitshakes gebruik jij zoal? Wil me er een beetje in verdiepen
Ik gebruik Precision Engineered. Neem na mijn krachttraining altijd een scoop als shake of een halve door mijn yoghurt/kwark. Op cardiodagen gebruik ik het meestal niet, en op rustdagen sowieso niet. In principe heb je eiwitshakes alleen nodig als je je eiwitten niet (of heel moeilijk) uit voeding kan halen, aangezien je uit vlees/eieren/zuivelproducten ook aan je dagelijkse hoeveelheid moet kunnen komen. Ik eet echter (bijna) geen vlees en moet dus op andere manieren aan mijn eiwitten komen. En shakes zijn dan makkelijk en het voedt mijn spieren na training het beste omdat whey uit snelle eiwitten bestaat.
Een vriendin van mij gebruikt hem gewoon voor eiwit shakes
^ Maar ook wel ivm sporten dan denk ik?
Ik gebruik hem voor eiwitshakes en voor water op school. Gewoon omdat er veel water in kan en ik veel water drink haha.
Ik gebruik hem voor BCAA en Whey protein shakes (snelle en langzame eiwitten). Daarnaast gebruik ik hem voor water.
Het zijn zoals eerder al gezegd is hele fijne bidons