Shabbies

Hoi dames,

Ik heb geen topic over shabbies kunnen vinden maar mijn vraag is hoe vallen ze?
Ik wou graag gewoon de lagen zonder bont en hak nemen.
Passen in de winkel is niet echt een optie want ik woon ver van de stad helaas.

Je moet echt wel een keer gaan passen in de winkel, want elk voet is anders. En als iemand ze klein vindt vallen, kan iemand anders ze weer normaal vinden vallen…

Ik zou ze toch echt wel gaan passen. Ik heb smalle voeten en bij mij zitten ze daardoor te groot!

wat zijn shabbies nou weer dan? :cold_sweat:

Wat zijn shabbies? :flushed:

Bij mij sloten ze perfect aan bij de maat die ik altijd heb. Maar zoals anderen al zeggen, iedere voet is anders dus pas zelf.

Btw, dit zijn Shabbies. (Deze heb ik)

http://www.bootsshoes.nl/wsize/detailzoom/shabbies+amsterdam+202024+tribe+africa+wool+50481.jpg

Bij mij sluiten ze ook aan bij mijn eigen maat :slightly_smiling_face:

Jammer dat ze zo belachelijk duur zijn…

Upje

Bij mij is mijn normale schoenmaat de maat die ik van shabbies ook heb, al is het wel dat je het leer eventjes uit moet lopen. Omdat er geen rits in zit hebben veel mensen die ik ken moeite met aandoen omdat het leer dan nog niet uitgelopen is, en zij doen dus een plastic zakje om hun voet, dan glijd je makkelijker de schoen in, en zo doen ze dat totdat het leer uitgelopen is en dat ze er zonder zakje in kunnen haha!

Mijn shabbies moest ik echt heel erg inlopen! Ik kreeg ze eerst super moeilijk aan, omdat er dus geen rits in zit. Nu zien ze er wel een beetje uitgerekt uit haha, dus ik zal ze zeker eerst even passen! Liever een maatje te groot dan precies je eigen maat!