sexyer willen zijn

oke ik wil er iets sexyer uitzien, mensen vinden me nu vooral schattig enzo, maar niet hoerig wel met klasse natuurlijk, heeft iemand tips?, tis niet voor een jongen ofzo wil het zelf graag

Misschien classyer kleden? Hakken dragen, colbertjes, skinny jeans, blousjes. Ik vind dat in ieder geval sexyer en minder schattig dan bijvoorbeeld een dikke trui.

haha goeie

iemand ook tips voor het haar? en eventueel makeup enzo

Dit!

+ Lippenstift kan ook veel voor je doen.

Probeer je gezicht wat te shapen (ik vind dat je daar zo’n sexy hoofd van krijgt haha), volume fohnen in het haar, mascara, je wenkbrauwen doen.
Misschien kan je ook wat ‘volwassener’ kleden: blouses, skinny jeans, ‘dainty’ juwelen enz.

INDERDAAD shapen!!! Bij mij is dat zoooo’n groot verschil!

En probeer wat sexy gezichten uit, mijn standaard gezicht is altijd wat bozig en verveeld, maar ik probeer daar wel op te letten door wat meer vriendelijker te kijken, daar word je ook meer sexy van

Hakken, panty, blazer met schoudervullingen, rokje, makeup netjes maar niet overdreven & haar leuk. Antwoord van mijn vriend haha. En trek een mooi lingeriesetje aan. Niet perse voor hem maar voor jezelf, dan voel je je ook sexyer.

Ik denk dat je ook aan je algemene uitstraling kunt denken. Veel mensen vinden iemand die er zelfverzekerd uit ziet erg aantrekkelijk, dus kijk naar hoe je loopt, hoe is je houding, voel je je zelfverzekerd? Is dat laatste niet zo, kun je het ook faken trouwens en er ondertussen aan werken. (Hier op het forum is er ook een speciaal topic voor zelfverzekerdheid)
Ik persoonlijk draag geen make-up, maar omdat ik een bepaalde uitstraling heb trek ik wel aandacht denk ik.

Aller eerste, strakke wenkbrauwen, ik weet niet waarom, maar ik vind bitch brows een van de belangrijkste dingen bij sexy/sexier. Dat betekent niet dat je perse sexy wordt, maar wel sexier, vind ik.

Ten tweede, wat hier boven genoemd wordt ja.

oeee leuke tips!

Qua kapsel vindt ik een half lange bob oid ook sexier/volwassener dan lang.

Ik vind lang eerlijk gezegd sexier.

Ik vind dat jasjes met een beetje shape ook een sexy uitstaling geeft, bijvoorbeeld van die leren jasjes en dan een basic strak T-shirt( ik bedoel niet een te kleine T-shirt, maar een waar je figuur mooi in uit komt.) met misschien een tekst een blauwe skinny jeans en een sjaaltje.
Zelf zou ik niet echt met een vest gaan lopen ofzo, maar echt met kleding die goed gecombineerd zijn. Sieraden geven ook een mooie uitstraling.

Make up geeft ook een sexy uitstraling, maar je moet nooit je hele gezicht gaan plamuren want dat is echt een verschrikkelijke afknapper!!

En inderdaad wat hierboven ook word genoemd.

hebben jullie mss ook echt iets wat je dus echttt niet sexy vind?

Nou ja, gewoon inderdaad dikke truien, trek liever iets wat getailleerd is aan, leg accent op je ‘rondingen’ (vreselijk woord). Trek ook geen kinderachtige dingen aan met schattige diertjes bijvoorbeeld, maar als je toch print wil ga dan voor een streepje ofzo. Probeer ook mooie accessoires om te doen ipv van die mustache ringen en uiltjes oorbellen etc etc (no offense). Hakken kan helpen, maar ik kan begrijpen dat je daar niet om staat te springen. Misschien wat experimenteren met make-up? er zijn heel veel leuke beauty bloggers, kijk eens wat rond op youtube. Die doen mooie tutorials, misschien kan je daar eens wat van proberen? succes!

Wel sexy:

• hakken
  • blousjes
  • blazers
  • skinny jeans
  • mascara
  • eyeliner/oogpotlood
  • haar los
  • wimperkruller gebruiken
  • laarsjes met hak
  • parfum
  • push up bh
  • glimlachen

Niet sexy:

• oversized truien
  • kleding die te strak zit
  • te veel foundation
  • te veel mascara, waardoor je wimpers aan elkaar gaan plakken
  • joggingbroeken
  • sneakers als all stars, vans, nike’s, Adidas, enz.
  • schreeuwen
  • je lomp gedragen

Wow, beetje veel zie ik nu, maar ik verveelde me haha. Dit is trouwens wat ik vind, het betekent dus niet dat het ook echt zo is. Kan me voorstellen dat mensen het niet met alle punten eens zullen zijn. :slightly_smiling_face:

haha ja, iedereen heeft natuurlijk een verschillende mening enzo

Mooi passende spijkerbroeken, hakken, vestjes met een chique shirtje eronder. Je haar los met meer volume. Een likje mascara erop

Ik vind eerlijk gezegd dat je niet per se hakken aan moet om sexy over te komen.
Als je je allstars (natuurlijk wel gewoon grijze ofzo, geen kinderachtige kleuren en/of patronen) combineert met een wrap shirt (zoiets als deze)

http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/917944-0083_1?$productpage_slider_desktop$&cropN=0.02,0,0.955,1

een donkere skinny en messy hair en goede makeup, dan kan dat ook al heel sexy zijn zonder het ongemak van hakken.