Sexy..?

Wanneer is een meisje nou sexy… Een vraag die veel door me hoofd dwaalt. Ook vraag ik me steeds af waarom die neppe meiden met lagen make-up zoveel aandacht krijgen en ik niet. Zo verkeerd zie ik er toch niet uit? Maar tegenwoordig is het moeilijk zelfvertrouwen te hebben.

Nu vraag ik me dus af, wanneer ben je sexy? Hoe krijg je aandacht van jongens? Wat voor make-up is ‘goed of slecht’ en ik welke mate? Een lage hals of een sjaal? Dat soort vragen dus.

Ook vraag ik me af hoe ik socialer word? Ik ben namelijk erg verlegen en kan moeilijk een gesprek aanknopen met onbekende mensen.

Xoxo

Zelfverzekerdheid is sexy. (Mits het niet naar arrogantie neigt)

Wanneer zie je er zelfverzekerd uit?

Wanneer ben je sexy? Ik denk als je laat merken dat je zelfvertrouwen hebt. Geen arrogantie dus, maar zelfvertrouwen.

Aandacht van jongens? Als je zelfverzekerd bent (hoeft niet altijd hoor, over het algemeen) en leuk tegen ze praat en normaal tegen ze doet. Dus niet zo gaan schreeuwen en gillen om aandacht te trekken, jongens zien je dan wel staat natuurlijk, maar of ze je dan ook echt een leuk meisje vinden is maar de vraag.

Make-up? Dat ligt aan jezelf hoeveel je op wilt doen. Je kan beginnen met wat mascara en eyeliner. Als je dat te veel vindt, haal je de eyeliner weg. Als je dat te weinig vindt, doe je er wat bij. Ligt eraan wat je mooi vindt.

Een lage hals of sjaal? Dat maakt helemaal niet uit. Sommige meisjes zien er hartstikke leuk uit als ze hun truitje met sjaal combineren. Andere meisjes hebben een laag truitje aan, maar zien er daardoor ‘sletterig’ uit. (hier heb ik het dus over lage truitjes met overdreven veel inkijk).

zelfverzekerdheid is sexy. zolang het maar niet arrogant word. en lachen

Sexy is je zelfbewust zijn en dáárdoor zelfverzekerd zijn. Jezelf accepteren en dat uitstralen, dat zie je van buiten.
Vind ik.

De definitie van sexy is voor iedereen anders. Je kan niet zo veralgemenen.

Overigens, ik heb een beetje het idee dat jij jezelf zo wilt vormen, zodat aandacht van jongens krijgt… Maar daar is geen manier voor. Blijf gewoon jezelf!
Toen ik een jaar of 14 was droeg ik veel meer make-up dan ik nu doe, en droeg uitdagendere kleding, gewoon omdat ik aandacht van jongens wilde hebben. Nu ik daarmee ben gestopt, heb ik meer aandacht van jongens, puur omdat ik nu mezelf ben, en dat destijds niet was.

Agree.

Ik vind altijd typisch dat bij dit soort topics er altijd een TS is die verlegen/anti-sociaal/onzeker is en dan meteen altijd een sneer over ‘andere’ mensen “Ook vraag ik me steeds af waarom die neppe meiden met lagen make-up zoveel aandacht krijgen en ik niet.”

Dus TS als je niet zo oordeelt over andere mensen en niet zo hard je best doet om ‘sexy’ gevonden te worden en daarbij gewoon jezelf bent dan komt het wel goed.

Tja, al die jongens lijken op meiden te vallen met lagen plamuur, size zero en prachtig lang haar. Maar de meeste jongens kiezen toch voor the girl next door. Mijn ex hield juist niet van dunne meisjes, vond veel make-up niet mooi en bestempelde modellen soms als lelijk. Iedereen is anders, er zijn vast jongens zijn die op meiden vallen a-la Barbie, maar de meeste jongens vallen op ‘normale’ meisjes hoor!

inderdaad alle mannen zijn verschillend :stuck_out_tongue: mijn vriend valt wél op slanke meisjes met lang haar maar hij zegt vet vaak dat zijn vrienden daar juist niet op vallen en weer meisjes willen met wat meer houvast.

maar hij houdt idd niet van die plamuur lagen, hij vindt mij het mooist als ik weinig make up op heb.

Volgens mij zoek je een manier om meer benaderbaar te worden voor jongens, sexy zijn is daarbij één manier… wat volgens mij veel beter werkt is glimlachen naar mensen, dat maakt het makkelijker om een praatje te maken met je en mensen vinden je sneller aardig. succes!

Ik heb wel eens aan m’n vriendje en zijn vriendengroep gevraagd, maar zeggen allemaal dat dat soort typen leuk zijn voor één avond.
Ze zijn nep en roepen dat over zichzelf uit, mannen kicken daar soms op, ook puur voor de aandacht.

Uiteindelijk willen ze allemaal ‘the girl next door’.
Je bent sexy als je je bent zoals je bent. Met naturel make-up, normaal haar en fijne kleding dat normaal voor de dag komt.
En je voelt je sexy op je eigen manier.

AMEN! Ik vind het echt verschrikkelijk als meisjes meer makeup dan mens zijn.
Gewoon jezelf blijven :wink: ow en dat socialer worden wil ik ook wel :cold_sweat:

Bedankt voor de antwoorden, hier kan ik wel iets mee :slightly_smiling_face:

Succes, meis!

Ik vraag me altijd af wat ‘‘mooie rondingen’’ zijn. Klinkt misschien heel dom maar ik snap het niet echt goed.