Sexy regels

Hii meiden,

Ik en mijn vriend zijn de laatste tijd veel leuke nieuwe dingen aan het doen met seks. Nu willen we voor elkaar regels opstellen die we ten alle tijden moeten navolgen, en als we dat niet doen mogen we elkaar straffen. Bijvoorbeeld de ander billenkoek geven of masturberen waarbij de ander toekijkt.

Ik vind het alleen heel moeilijk om regels te verzinnen. We hebben nu:

• Ik moet als hij dat vraagt, waar we ook zijn, mijn slipje aan hem geven
  • Als ik het vraag moet hij zijn penis uit zijn gulp halen, waar we ook zijn.

Natuurlijk gaan we dit niet in restaurants doen of zo, maar wel op spannende plekken. Maar mijn vraag dus, weten jullie nog wat van dit soort leuke regeltjes, vooral regels die HIJ op moet volgen, kan niks bedenken…

Bedankt meiden :slightly_smiling_face:

Voor een bepaalde tijd mag jij hem wel aanraken, maar niet andersom.
Je noemt een voorwerp. Degene die het voorwerp het eerst ziet buiten mag de ander op een plek naar keuze aanraken oid XD

Dafack

Je kunt ook niet reageren als je niet volwassen genoeg bent om over dit soort dingen te praten :slight_smile:

Haha wow klinkt erg spannend idd en ook echt wat voor mij :’)
Alleen weet ik helaas zelf niks.

wtf wijf ga ganzenbord spelen ofzo

Deze reactie is behoorlijk kinderachtig en niet nodig.

Dit.

Oke ik reageer eigenlijk nooit op dit soort topics, maar wanneer iemand vraagt om mee te denken met iets, dan worden mijn hersenkronkels meteen actief.

• Wanneer jullie in gezelschap zijn, moet jij hem (of andersom) een sexting berichtje/foto sturen.
  • Of in gezelschap hem iets naughty’s in de oor fluisteren
    -

Wat wij nog wel eens doen is ieder voor zich 30 opdrachten verzinnen die de andere moet uitvoeren. Dit kan variëren van onverwacht een kusje geven tot een orale verwenbeurt of een quicky op een onverwacht moment of plek.
Die opdrachten stop je in twee enveloppen. De envelop met 30 opdrachten van hem krijg ik dan en hij krijgt die van mij.
De eerste dag trek ik een opdracht (niet stiekem kijken) uit de envelop en moet die opdracht die dag uitvoeren. De volgende dag trekt hij een opdracht enzovoort.

Het leuke is dat je niet weet welke opdracht hij heeft en ook niet precies wanneer het gaat gebeuren. Dus dan krijg je een soort spanning. Dit is echt super leuk…

Edit mod:
Ook een reactie op dit bericht is niet nodig.

Precies dit. Ik dacht ook ik verzin even iets, maar er komt niets in me op.

bijt in zn lul

^Hoé oud ben jij precies?

Ik vind hier wel goede suggesties tussen staan eigenlijk. Vooral die met de 30 opdrachten in de enveloppe. Misschien pas ik die zelf nog eens toe. :’)

^80 :grinning:

Zal de dementie zijn die aan het optreden is.

Het is wel iets dat je maar een week achter elkaar moet doen en dan even een tijdje niet meer. Dan blijft het spannend en je kunt van alles erin zetten. Zo heb ik mijn vriendje een keer verrast door hem 's avonds bij thuiskomst op te wachten en het bed in te slepen haha… was ook erg lachen.