Sexy pakjes

Kopen / dragen jullie ze?
Met stockings enzo, jarretels? Of misschien een zusterspakje o.i.d…
Ik heb namelijk wel is een doorzichtig faldderig hempje gekocht met kant, en een doorschijnende hipster met stockings en jarretels… Nu zou mijn vriend me wel graag een keer in een zusterpakje zien.

Maar ik ben bang dat als het bezorgd wordt mijn ouders zo raar op kijken…

Ik heb een rood korset (met jarretelbandjes)
Een zwart met roze slipdress (met jarretelbandjes)
En een compleet setje van jarretels (jarretels, BH en hipster)
2 paar stay ups

En ik ben geld opzij aan het zetten voor een speelpakje waarmee ik in een soort kat verander :slightly_smiling_face: . Moet alleen nog het lef vinden om het aan te schaffen (en er voorzichtig achter komen of mijn speelpartner dat eigenlijk wel leuk vindt).

Edit:
Ben helemaal vergeten dat ik ook een (best wel schattige) babydoll heb :slightly_smiling_face:

Vanwege het wassen hoef je je geen zorgen te maken, want veel dingen mag je toch enkel op de hand wassen. Dus je ouders gaan het waarschijnlijk niet eens te zien krijgen.

bij verpleegsterpakjes moet ik altijd denken aan mijn ultrasexy stagepak :’)

verder heb ik geen nuttige bijdrage!

ik zou het ook graag willen maar ik heb t zelfde probleem als jou.Ik heb 1 kanten baby doll, dus verder helemaal doorzichtig. Daarbij kon ik zeggen dat ik die om te slapen gebruik. Maar als ik echt een setje zou kopen, dan weet ik t ook niet

ik vind dit grappig.

Ik heb van die soort van babydoll jurkjes?
Van satijn en andere stofjes, 4 nu. En 2 van die kimono’s voor erover.

Vriendjelief vind het leuk dus hij koopt ze en ik draag ze ;p

Is het ook best wel. Maar als je wel van een rollenspel houdt is het gewoon leuk.
http://www.hunkemoller.nl/nachtmode/flirty-fantasies/smitten-kitten-maat-s-xl.html
Daar spaar ik dus voor :slightly_smiling_face:

Als ik uit huis ben, ben ik wel wat van plan ervan aan te schaffen.

Heeft iedereen nou van die lastige ouders of heb ik hele makkelijke? Of is iedereen extreem preuts naar d’r ouders toe en kan het mij gewoon wat minder schelen wat m’n moeder zegt als ze dat soort dingen ziet?

M’n ma weet dat ik seks heb gehad met de jongen waarmee ik nu ben. Maar wil niet dat mijn pa het te weten komt. Mijn ma is Nederlandse, mijn vaders Servisch. Zijn zeg maar verschillende culturen, ik denk dat hij het er wel moeilijk(er) mee zal hebben. Maar echt preuts ben ik niet, naar mijn mening.

Mijn moeder is Nederlands en m’n vader is Oostenrijks. En van m’n vader heb ik ook bij veel dingen zo iets van “hoef jij allemaal niet te weten” terwijl ik met m’n moeder rustig over alles praat (geen details, maar ze weet het wel als ik het met iemand heb gedaan en weet ook dat ik speeltjes en lingerie heb).

Speeltjes weet ze dan niet. Maar gewoon lingerie als in de zin van een mooie bh en slip/string weet ze wel. Maar de pakjes lijken mij gewoon ergens niet een goed idee, aangezien de was ook altijd opgehangen word hier. :’)

De meeste lingerie die ik heb moet op de hand gewassen worden. En daarbij… veel was wordt binnen te drogen gehangen bij mij thuis (vaak zelfs in het trapgat van de zolder). Dus niemand die mijn spannende setjes te zien zal krijgen van buiten dit huis (sterker nog, enkel m’n moeder zal het zien- buiten mezelf en bedpartner om).

-

ik heb ook 1 ‘pakje’, het is gewoon een onwijs mooie teddy. :grinning:
ik heb hem besteld op een sekssite, jaja, willie.nl. ze verpakken neutraal zodat niemand weet wat erin zit, en je kan het ook nog op het postkantoor laten afleveren zodat je het kan ophalen wanneer je wilt. (dus wanneer je ouders niet thuis zijn in mijn geval!)

ik zou wel een pakje (geen dieren/verkleed dingen) willen kopen maar daar ben ik nou niet echt open over tegen mijn ouders dus ik denk dat dan idd moet wachten tot ik uit huis ben. Ik zou het mijn ouders niet laten zien, mijn vader vind de situatie al ongemakkelijk als ik zelfs al bij mijn vriend op schoot zit, tv te kijken, gewoon in de huiskamer, dus nee, dat hoeven ze niet te weten :wink:

http://www.pabo.nl/product/images/details/05547-02-b-PBI/satijnen-jurkje.jpg

Deze heb ik, en hij is geweldig.

pretttty!

Ik heb deze net besteld :’)

http://www.christineleduc.nl/assetsrv/images/product/middel/95438-04-a-PBI/avanza-4-dlg.-lingerieset.jpg

Ik vind in de winkel juist fijner. Dan zie je hoe het er werkelijk uit ziet en hoe het voelt/zit :slightly_smiling_face: . Lingerie haal ik zelf bij de hunkemoller, gewoon omdat ik dat een fijne winkel vind.