Sexy overkomen..

hoe kan ik sexy overkomen zodat een jongen zin in me krijgt? gaat om mn vriend

Je verzorgen en jezelf zijn, volgens mij? :thinking:

Gewoon jezelf zijn, dat vinden jongens aantrekkelijk!

Niet overdreven pogingen (qua gedrag) doen om sexy te zijn denk ik! Als het goed is vindt hij jou van nature al sexy en mooie lingerie kan een hoop doen.

geef m subtiele IOI’s (indicators of interest): frunnik aan je haar (niet overdreven) en je hand bij je hals of streel je hals (alsof je het onbewust doet). Als je m aankijkt, kijk m dan heel diep in de ogen (laat m verdrinken in jouw ogen). Frunnik of streel zachtjes aan iets (potlood wat je vasthebt, of je glas).

voordat je m zoent kun je eerst naar zn linkeroog kijken, dan naar zn mond en dan naar zn rechteroog (triangle) das heel opwindend voor het zoenen.

oh en voordat je seks met m hebt is het noodzakelijk eerst lichamelijk contact te hebben, dat je zijn been of knie hebt aangeraakt, of zijn schouder, misschien zelfs zijn borst of gezicht. (altijd nice als hij een beetje een baardje heeft, aai m daar, en zeg dat je die stoppels sexy vind ofzo)

Ik zou gewoon op zijn schoot zitten en hem beginnen te zoenen (: als hij meer wilt, komt de rest wel vanzelf

Wees gewoon jezelf, en niet vreselijk overdreven gaan doen…

Met je gezicht naar hem toe op hem gaan zitten en dan met aan elke kant een been. Hem zoenen op z’n mond, in z’n nek, z’n kaaklijn etc. en als het goed is komt er dan wel een reactie :’)
En aan hem zitten, met je hand/nagels over z’n rug gaan, over z’n been, gewoon een beetje aaien en strelen (: