sexy lingerie

sorry als dit topic bij fashion had gemoetten maar ik vond het bij dit onderwerp toch iets beter passen. ik wil voor kerst een sexy setje lingerie kopen (want ik wil mijn vriend daar mee verrassen) maar ik weet niet wat jongens nou precies ‘sexy lingerie’ vinden en om nou allemaal van die hints te gaan vragen valt te veel op denk ik… :cold_sweat:

Ga naar de hunkemöller en vraag het daar gewoon! Het helemaal niet raar om het te vragen en ze helpen je graag!

en wanneer kan ik daar het beste heen gaan, wanneer hebben ze daar van die setjes, net voor kerst ofzo?

Ze hebben bij de Hunkemöller altijd sexy lingerie.
Kijk anders even op hun site!

Er zijn genoeg sites die zulke setjes verkopen. Daar kun je genoeg inspiratie op doen. Christine le Duc is bekend, de hunkemoller site en misschien pabo (en nog wel meer, maar dan moet je maar even googelen).

Ja inderdaad! Je hebt ook een app, daar staan ook wat er binnenkort komt enzo!

Er is hier ook ergens een topic met ‘‘sexy pakjes’’, misschien kun je daar even kijken? :slightly_smiling_face:

ohh ja das ook wel een goeie alleen ik wel echt lingerie, die ik thuis nog wel in de was kan gooien zeg maar :wink: en dan boeit het mijn ouders nou ook weer niet veel wat ik aan heb enzo maar het moet niet té worden zeg maar hihi

Haha nee snap je hoor! Maar soms komen daar ook wel leuke dingen voorbij, en dan bedoel ik niet meteen kerstpakjes voor een rollenspel :grin:

Christine le Duc heeft ook mooie setjes! En de meeste mannen vinden kousen/jarretels ook sexy. Verkopen ze ook gewoon bij Hunkemöller, het hele jaar door.
Verder is de Private-collectie van de Hunkemöller altijd net iets sexier (vind ik tenminste) Kun je niet subtiel bij je vriend vissen? Dan weet je zeker wat hij leuk vindt :slightly_smiling_face:

Jarretels moet je wel zelf durven / willen, je moet als je die showt aan je vriend wel ‘‘zelfverzekerd’’ overkomen en niet met de gedachtes / gezicht; ‘’ ik doe dit speciaal voor jou, zelf vind ik er niks aan ‘’

ik zal gewoon een nieuw lingeriesetje kopen bij de hunkemoller. ze hebben er op dit moment gewoon leuke nieuwe setjes!

Ik werk bij Hunkemöller en we hebben echt altijd wel iets hangen ‘voor in de slaapkamer’. We hebben schattige kanten jurkjes en hele leuke stay-up kousen.

Iedere jongen vindt weer iets anders sexy,
gewoon het hem eerst een beetje sneaky vragen
en dan richting de hunkemoller.

Bij de hunkemoller hebben ze dit vaak wel, alleen vind ik de bh’s daar altijd bagger zitten.

Bij V&D verkopen ze een sexy kerst lingerie pakje voor maar €24,99!

^ Hoe ziet die er uit? Ik kan hem op de site niet vinden :frowning_face:

Bij de Primark hebben ze altijd leuke kerstsetjes!

Je zou ook een keer samen met je vriend naar een lingeriewinkel kunnen gaan? Dan is wel de verrassing eraf :wink:
Maar ik had laatst nieuwe BHs nodig, was met mijn vriend in de stad en liepen even de Livera in, hij hielp uitkiezen en vind het nog steeds leuk als ik die ene BH draag die hij heeft uitgekozen (en heel mooi vindt)

Bij de H&M kun je ook gewoon een rood setje bijvoorbeeld kopen, dat wil mijn vriend al eeeeuwig en volgens mij maakt het hem niet eens uit wat voor vorm het is. Hij vindt het al sexy als ik een setje aan heb (meestal trek ik gewoon iets randoms aan). Gewoon een string en bh die er een beetje uitdagend uitzien, denk aan kant/rood/zwart o.i.d.

Ik koop vaak vanalles bij Pabo. Is heel betaalbaar (Hunkemoller/H&M prijzen) maar wel allemaal erg chique en sexy. Wat jongens vaak als sexy aanzien: kant, doorschijnend, effen kleuren zoals rood of zwart.