Sexy bij jongens

Hoii,

Jongens vinden een string of inkijk sexy bij ons.
Maar ik vroeg me af, Wat vinden jullie nou sexy bij jongens?

k wist niet zeker welk topic.
Byeee. x

Volgens mij is dat meer sletterig dan sexy?

Ben jij echt 18?

hahahah
hahahahahahah sorry
zie dit als een up

Je weet zelf toch wel wat je sexy aan een jongen vindt, en heel vaak verschilt dat per persoon dus, denk niet dat 'wij daar antwoord op moeten geven

Nou ik zal eens even antwoord geven :
Ik vind het sexy als ze een mooie lach hebben of mooie ogen
Als ik het randje van hun boxer kan zien terwijl ze dat zelf niet doorhebben
(dus niet van die types die hun broek op hun knieen hebben hangen)
En moedervlekken
geen idee waarom

Ik kan zo een aantal jongens opnoemen die dat niet vinden hoor, ken er zelfs 1 die strings en jarretels en al dat soort dingen afschuwelijk vindt (jammer voor hem weet zijn vrienden, een fervent stringdraagster, dat weer niet) Je kan niet zomaar met dat soort clichés gaan strooien, het verschilt allemaal per persoon.

Maar goed, even on topic: Humor en een bepaalde uitstraling (beetje arrogant, maar toch gezellig en makkelijk om op af te stappen en een praatje mee te beginnen.) Echt een bepaald karakter wat ik leuk vind, op uiterlijk val ik nauwelijks, of ik kan er in ieder geval geen kenmerken van opnoemen.
En sexy à la jouw opmerking over strings: jongens die er goed uitzien in pak.

Serieuze reactie.
Ik vind humor sexy, en als een jongen ook gevoelige kanten heeft. Ik vind bepaalde lachjes en blikken sexy, en ook heeeel erg als jongens lief zijn met kleine kinderen.

een mooie lach, met een witte rij tanden.
mooie blauwe ogen, warrig bruin haar, leuke kleding, bijvoorbeeld blousejes enzo. Een sixpack is wel leuk, maar geen must hoor.

(complete omschrijving van mn crush)

Zo’n ondeugende blik met van die glinsteringetjes in iemands ogen.
Dat vind ik sexy maar dat is alleen als ik een jongen ook leuk-achtig vind.

In pak vind ik sexy (piloten vind ik ook sexy hahah)
Hij moet er ‘staan’. Dus geen sprietje. En een bepaald soort… uitstraling… tsja… moeilijk.

Ja, tuurlijk dat vinden alle jongens sexy :’)
Maar oké, wat vind ik sexy bij jongens… als ze een tikkeltje arrogant zijn, goed gekleed. Als ze goede humor hebben. Soms vind ik het sexy als jongens roken. Maar dat moet wel bij een jongen passen, anders vind ik roken óf heel zielig staan óf onverzorgd zegmaar. Mooie schoenen. Mannen in kostuums. Pilotenbrillen, als het staat. Rechte, witte tanden. Lang haar. Ohja en jongens op Vespa’s. En wat ik leuk/sexy vind, is waarschijnlijk héél tegenstrijdig met andere meisjes haha.

humor is sexy :grinning:

Hier ben ik het zoo mee eens! Ik was echt eventjes spontaan verliefd op een vriend van mij, toen hij zich zorgen maakte over zijn broertje, vreemd eigenlijk.

Mijn vriendje vindt inkijk echt niet sexy.

String vindt ie wel mooi, maar een mooie hipster vindt ie ook mooi.

Ik vind een mooie v-hals in de zomer sexy.

jongens die vol zijn van zichzelf.(geen arrogantie)
als ze wenkrauwen fronsen.
van die sexy robert pattinson kaken<3
mannen in pak.

OVERHEMDEN <3
DUIDELIJKE KAAKLIJN <3
en als ze een schattig lachje hebben, en zwart t-shirt met v-hals vind ik ook vaak wel sexy staan bij jongens, maar dan moeten ze het wel kunnen hebben.
En een sixpack is natuurlijk ook niet verkeerd :wink:

Mannen in pak.
Mooie handen (niet van die lange dunne handjes, maar ook geen knotsen van handen)
Kaaklijn
Zelfverzekerd.
Veel dingen die hier al genoemd zijn, ja.

mooie kaaklijn, mooi haar en zo’n stoppelbaardje. en hij moet eerlijk zijn :slightly_smiling_face:

Ik hoop dat je begrijpt dat het per persoon verschilt.

Mijn vriend maakt het niet meer uit wat ik draag, zegt hij dan. Ik let wel op mijn kleding maar mijn vriend vindt alles leuk wat ik draag. Als ik eens iets draag wat hij minder vindt dan zegt hij dat eerlijk:).
Hij vindt zogenaamd alles sexy zolang ik het maar ben, hahahaha. XD

In ieder geval… Ik vind het sexy als hij zijn shirt moet verwisselen maar het niet merkt dat ik kijk. Anders gaat hij raar doen en expres langzaam z’n shirt uit doen (dat doet hij zo vreemd dat het niet meer sexy is! :$).
Ik vind het sexy als hij pooled met vrienden… Tja dat is misschien wel heel erg specifiek haha. ^^
Ik vind zijn haar in combinatie met een klein zacht baardje heel sexy. En dat is nog leuker als hij een pilotenbril draagt hihi.
Zijn volle rij prachtige tanden. : D

Maargoed dat is wel heel specifiek.
Ik vind in general leuk:
Zelfverzekerd, Mannen in pak, mooie glimlach, halflang haar met een klein baardje en armen met iets meer spieren dan normaal (maar zeker geen pumped up eng lichaam XD).

Wow lange post. :blush: