Sextoys kopen

Zijn hier meiden die wel eens in een sexshop geweest zijn? Hebben jullie wel eens wat gekocht?

Ik ben zelf wel eens binnen geweest samen met vriendinnen… beetje lacherig voor een verjaardags kado voor een vriendin… maar ik wil eigenlijk voor mezelf wel eens wat kopen… schaam me er alleen dood voor…

Denk jullie er wel eens over na? Hebben jullie zelf speeltjes?

1 bericht.

als je wat voor je zelf wil kopen moet je het gewoon inlaten pakken dan lijkt het net dat het een kadootje is voor iemand anders.
ik ben nog nooit er geweest en heb er dus ook nog nooit iets gekocht.

Ja maar ik durf ook echt niet alleen naar binnen gewoon… Ben als de dood dat iemand me ziet snap je XD

Als je bekenden tegenkomt zullen die ook niks zeggen omdat ze dan daar ook geweest zijn ? Snap je?

Ja maar niet als ze me naar binnen zien gaan… XD Ik ben gewoon echt een schijtluis hoor XD

Bestellen via internet. :wink:

desnoods in een andere stad haha… heb je geen vriendin met wie je hier gewoon serieus over kan praten? dan kunnen jullie misschien samen gaan.

Ik zou gewoon via internet bestellen. Volgens mij pakken ze je pakketje meestal discreet in, niet dat erop staat welke site het vandaan komt :stuck_out_tongue:

20381 berichten.
En nu?

OT: Internet…

zoals de meeste al zeggen… gewoon via internet (:

ik zou gewoon naar binnen gaan.
als je een bekende tegenkomt zeg je toch dat 't een verjaardagscadeautje is.
en anders ga je als de kust veilig is xD

je kunt gewoon via internet bestellen, en ze komen het in een neutrale verpakking afleveren, en ook als je niet thuis bent, geven ze het niet aan de buren ofzo…

Jaa, ik moest samen met 2 vriendinnen handboeien hebben, dus ik kwam met het ‘geniale plan’ om naar een sex-shop te gaan. Nou, ik heb er een trauma aan over gehouden, wat ik daar allemaal niet heb gezien…
Voor 1x is het leuk, maar ik doe het nooit meer xd.

Ik ben er ook eens geweest samen met een vriendin voor een cadeautje haha. Verder niet heel bijzonder, was overigens niemand binnen wij waren de enige + de medewerker hehe. Werd wel naar ons gefloten vanaf een balkon door jongens toen we naar buiten liepen haha

Pabo, daar kan je gewoon bestellen staat geen afzender op en ze geven het niet af bij de buren

hhahhaha.

Waarom koop je het niet via de pabo? Of condoomfabriek.nl ??
Daar pakken ze de pakketjes vaak “anoniem” in zonder dat er een naam van de winkel op staat.
En als je het niet thuis wil laten bezorgen is er vast wel een vriendin die op zichzelf woont of iets dergelijks?

Ik ben met mijn vriendin gewoon de seksshop in geweest voor ons zelf waarom niet? Zoiets hoort er toch bij?
En die mensen kijken je echt niet raar aan!

Internet idd.

zelf nog nooit gekocht
mijn vriend vind het leuk om het via internet te kopen xd