Sexting

Hey meiden!
Ik was eigenlijk wel nieuwsgierig of meiden hier ervaring mee hebben. Misschien geen(/niet enkel) foto’s, maar opwindende berichtjes, omdat je niet bij elkaar kunt zijn, maar wel opgewonden bent? Ik was hier heel benieuwd naar, juist omdat er zo’n taboe op rust. Ik hoor graag over jullie ervaringen!

Ik zeg het meestal om te dolle en niet om werkelijk op te winden

Ik heb dit gedaan inclusief foto’s maar als ik er nu aan terug denk vind ik het maar awkward. Ik heb het ook wel eens voor de grap gedaan bij jongens waar ik toch geen interesse in had en dan is het grappig. Maar nu doe ik het liever niet meer omdat ik er een slechte ervaring mee heb en ik zie mijn vriend gewoon dagelijks.

Aha. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Je hoort zó vaak negatieve verhalen…
Nu heb ik soms ook wel gesprekken met de jongen waarmee ik ‘date’. Hij woont wel in het buitenland en we hebben nog nooit ontmoet, maar we kennen elkaar nu 1,5 jaar en voelen ons wel op ons gemak bij elkaar. Als ik hem zou ontmoeten en het klikt even goed als het nu voelt, zou ik ook wel seks met hem kunnen hebben. Ik vertik het wel om foto’s te sturen, maar we hebben dus wel vaak wat gedetaileerdere seksuelere gesprekken. Maar inderdaad, ik vind het vaak zó ongemakkelijk en weet ook niet goed hoe ik ermee om moet gaan.

ik vind het juist leuk, haha!

ik heb een jongen een keer foto’s gestuurd maar daar ben ik helemaal onherkenbaar op en eigenlijk zag je helemaal niks, dus ja dat was niet zo heel extreem ofzo. Foto’s moet je ook altijd voorzichtig mee zijn!

maar de gesprekken en spannende berichtjes kan ik wel van genieten af en toe, vooral als je iemand al lang niet hebt gezien.

Nog nooit gedaan en ik denk ook niet dat ik het ooit zal doen. Ik ben zo bang dat diegene het dan gaat screenen of weet ik het…

Nooit gedaan, wel eens over nagedacht. Bij een lange afstandsrelatie komen dat soort dingen wel eerder in mij op om te doen. Maar ben die drempel nog niet overgegaan, ook omdat ik denk dat mijn vriend daar niet zo voor open staat. Je kunt dan wel maanden droog staan maar vind het zelf meer frustrerend om er dan met hem zo mee bezig te zijn :’)

Ja heb ik wel eens gedaan, al had ik het nooit van mezelf verwacht. Ik vind het sowieso al best moeilijk om uit te spreken wat ik van hem wil in bed, en vond het typen dus ook behoorlijk ongemakkelijk. Maar het was uiteindelijk best opwindend om een keer te doen. Je moet je alleen over die drempel heen kunnen zetten en dat is moeilijk.
We wonen een uur van elkaar vandaan en toen kwam laat op de avond het gesprek op seks en dat we zin hadden in elkaar enz enz en toen een beetje beschrijven wat we zouden willen op dat moment.

Beste Dallianke,
toevallig doe ik dat ook regelmatig met mn vriendje en andere.
Ik vind het opwindend. Bijvoorbeeld;
hey vies vuil ventje, kom jij mijn poesje temmen?
Van mij krijg je spierpijn in je kloten.
Gr Broodjesate

Wauw, als iemand mij dit zou sturen zou ik alleen maar kei hard lachen ipv opgewonden raken :grinning_face_with_smiling_eyes:

Eenmalig gedaan met mijn vriend toen ik in het buitenland zat. Maar ik heb er geen aanleg voor op 1 of andere manier.

Ik vind het geen prettig idee dat iemand een ‘pikante’ foto van mij op zijn mobiel zou hebben.

hahah zal ik ook doen ja.

Ik heb inmiddels al 6 jaar een relatie en het wederzijdse vertrouwen is dan ook heel groot. Gedurende relatie is sexting er altijd wel geweest, maar de manier waarop verschilt.
Aan het begin heel oppervlakkig ‘wat als ik je zou zoenen’ etc. Op deze manier hebben we aan het begin onze grenzen kunnen aangeven.
Heb verderop in de relatie wel eens spannende berichten gestuurd terwijl mijn vriend op fiets naar mij kwam (15km). Het was dan een soort van voorspel, binnen kwartier na zijn aankomst lagen we dan al bovenop elkaar.

Nu ik tijdelijk in het buitenland studeer bestaat mijn sexleven eigenlijk uit sexting. Gemiddeld 1x per week WhatsApp ik met mijn vriend in Nederland. We appen dan over sex op een bepaalde locatie, dit gaat vaak gepaard met niets verhullende foto’s en masturberen van beide kanten. Ik vind het fijn om op deze manier toch bepaalde intimiteit te voelen en mijn sexuele behoeftes te vervullen, maar toch schaam ik me er best voor. :flushed: . Maar gelukkig komt hij mij over weken opzoeken! :upside_down_face:

Zijn er meer meiden die min of meer hetzelfde ervaren of ben ik best extreem hierin?

Mijn vriend zou het graag eens proberen, met foto’s enz, maar ik heb daar totaal geen zin in.
Ik heb ook geen idee hoe ik hem dat duidelijk zeg…

Het is je vriend, dus ik ga er vanuit dat hij genoeg van je houdt om te accepteren dat je daar totaal geen behoefte aan hebt. Gewoon de volgende keer als hij erom vraagt duidelijk zeggen: ‘Sorry, maar daar heb ik geen behoefte aan.’, dan moet het wel duidelijk genoeg voor hem zijn lijkt me!

De sexting waar ik mee te maken heb is dus in het engels en gaat ong. als volgt, verdeelt in persoon 1 en 2:

1. Kiss your lips
    Your neck, your shoulder
  2. Climb om you, hold your face while kissing you passionately

Etc etc. Wat dan uiteindelijk uitdraait op seks. Ja, ik vind dit opwindend, maar tegelijk ook ontzettend ongemakkelijk, want ik ben van mening dat dit gewoon in bed hoort, niet over de telefoon. Maar ja, in mijn situatie kan ik nou een maal niet anders. Zijn hier mensen die het ook op een soortgelijke manier doen? Vinden jullie het ook ongemakkelijk, of juist helemaal niet?

Nooit gedaan en ik ga het ook nooit doen. Ik heb er gewoon geen behoefte aan.

wel is gedaan, maar ik vond er niks aan terwijl die jongen het helemaal geweldig vond