Sexting

Ik heb precies hetzelfde! Ik krijg vaak een spontaan berichtje met “ben je geil?” enzo en dan praten we over dat soort dingen, bij hem vind ik het ook niet erg maar bij anderen wel. Hij is ook volledig te vertrouwen en hij heeft zelf gevraagd of we het “echt een keer gingen doen”
Ik ben 14 en de leeftijd waarop ik seks ga hebben maakt me niet uit en ik ben heel benieuwd hoe de eerste keer zou zijn. Ik denk (weet niet zeker) dat ik hem leuk vind, maar als ik dan misschien een relatie met hem zou krijgen ben ik heel bang dat we seks gaan hebben wat ik geen probleem vind maar ik moet het dan geheim gaan houden. Mijn vriendinnen beschouwen iedereen heel snel als slet dus ik zou het hun nooit vertellen hoe veel ik ook van ze houd.
Ik ben hierdoor echt in de war want eigenlijk wil ik geen seks hebben de komende tijd, maar toch wil ik het “ontdekken”

groetjes xx

PS: Misschien denken jullie nu dat ik een sletje ben ofzo, maar ik wil alleen seks hebben met iemand waarvan ik houd en die van mij houdt

Ik heb dit wel eens gedaan via snapchat, ja. Het kan best leuk zijn, maar het komt niet vaak voor en je moet zeker oppassen met wie je dit doet en wat je precies stuurt.

Ik heb dat wel eens gedaan met een scharrel van me toen. Ik moest telkens zo lachen als hij wat stuurde :’)

Naaktfoto’s heb ik ook wel eens gestuurd, naar mijn ex waar ik toen mee samen was. Toen crashte zijn mobiel en was alles weg :'D zijn foto’s had ik nog wel toen het uit was en toen heeft ie ook gevraagd of ik ze wilde verwijderen. Heb ik ook gedaan want wat heb je nou eigenlijk aan zulke foto’s haha

Met een scharrel heb ik het heel vaak gedaan lang geleden, hij vond dat helemaal geil ofzo :’) Eigenlijk echt belachelijk die gesprekken toen…
Met m’n vriend gelukkig niet, ja soms ‘ik heb zin in je’ ofzo maar daar blijft het ook bij. Eigenlijk vind ik het idd ook best een afknapper haha. Naaktfoto’s ga 'k nooit sturen maar soms wel een sexy foto.

Mijn ex geilde er enorm op :'D. Met mijn vriend doe ik het niet, we wonen ook samen dus is het eigenlijk niet echt nodig

Ik stuurde naar mijn ex wel foto’s en hij heeft er gelukkig nooit wat mee gedaan. Bij mijn nieuwe vriend doe ik het niet want ik vind het eigenlijk niet echt iets toevoegen :slightly_smiling_face:

Ik kan niet altijd bij mijn vriend zijn dus doe het wel is, ook fotos en soms een filmpje. Ik vertrouw hem wel 100%

Vind het leuker om gewoon uitdagend en een klein beetje flirterig te praten, maar hier blijft het dan ook absoluut bij en dit gebeurt dan ook gewoon met een nette woordkeuze. :grinning_face_with_smiling_eyes: Foto’s of video’s zal ik nooit versturen wat dat betreft.

Een paar keer gedaan maar heb er enorme spijt van.

Hoezo heb je er spijt van?

Ik heb wel eens uitdagende berichtjes gestuurd

Omdat die foto’s gewoon nog op hun telefoon kunnen staan, ookal zeg ik tegen ze dat ze ze moeten wissen.

Ik ken vrienden die in zo’n enorme groepsapp zitten waarbij jongens opgeslagen naakte snaps van meiden uitwisselen :’) Gewoon heel Nederland door. Mij niet gezien dus.

Ik heb wel eens zulke gesprekken met mijn fwb, maar dat komt dan meestal van zijn kant, ik wil ook wel een keer iets randoms sturen, maar verder dan ‘ik heb zin in jou’ oid kom ik niet… Iemand nog leuke opmerkingen? :’)

Hij stuurt mij wel eens foto’s en 1 x een filmpje, allemaal via snapchat, ik doe dat niet en dat weet hij. Ik vertrouw hem wel, maar vind het echt geen fijn idee.