Sexting

Ik kan het niet :’)

precies dit heb ik ook haha, het is gewoon 0% awkward met hem, terwijl je dat eigenlijk wel zou verwachten haha

Nee bah, lijkt mij niks

Ik snap niet dat men dit geil kan vinden, ik vind het eerder lachwekkend.

Wat is daar zo leuk aan?
Ik had ook z`on app op men mobiel, dat was gewoon iets met 100 games maar dan online ofzo. Daar kun je dan zo chatten en dan kom je allemaal van die mensen tegen die hier ook aan doen. Ook gewoon uit het buitenland enzo. Dan gaan ze allemaal een filmpje maken van hun bewegende piemel, en dat vinden ze leuk. En ja heb het ook meteen verwijdert.

Er zijn apps dat iemand screenshots kan maken zonder dat jij het door hebt.
Dus als ie kwaad wil… heb je alsnog pech

Hier en daar sturen mijn vriend en ik wel eens wat berichten, maar ik heb niet het lef om pikante foto’s te sturen ondanks dat we al 2,5 jaar samen zijn.

Nog nooit nudes gestuurd. Noem me paranoïde, maar ik vertrouw geen jongen waar ik wat mee heb voor de volle 100%, en zou het niet heel chill vinden als ik die foto’s op internet tegenkwam. Ik zie naaktfoto’s toch als een soort chantagemiddel dat elk moment tegen je gebruikt kan worden als iemand kwaadwillend is.

Sexting (alleen berichtjes) doet mij ook echt totaal niks.

zullen we sexting doen?
iemand
hh

ja pls
hier is mn nummer : 09038945

HAHAHA

Ik weet niet wat je lacht, maargoed dan ga ik wel op chatroulette op zoek ofzo doei

Ik deed het af en toe met mijn vriend. Spannend is het niet echt, aangezien we een relatie van bijna 6 jaar hebben.

Pikante foto’s en/of video’s sturen doe ik niet.

Ik vind het helemaal niks. Sowieso omdat het simpelweg gewoon niet mijn ding is en daarbuiten of het nou een jongen is die je net kent of je vriend van 2 jaar, met de technologie van tegenwoordig kan iedereen met één klik toegang tot die foto’s krijgen of zoals bijvoorbeeld bij snapchat, verschillende apps die automatisch de foto’s saven. Ik vind het gewoon te riskant…

Dat weet ik maar ik vertrouw hem daar wel in. Mijn hoofd staat er ook nooit echt op.

Ik zou nooit maar dan ook nooit foto’s of video’s sturen.
En berichtjes zou ik mezelf alleen maar door uitlachen.

Eigenlijk dit wel. Het komt eigenlijk niet heel vaak voor. En vooral meer ‘sexy’ foto’s dan naakt ofzo.

Toen mijn (toenmalige) vriend vorig jaar een maand in Amerika was, hebben we het de laatste dagen wel is gedaan. Spannend gesprekje, fotootje… We spraken elkaar amper want hij had niet overal wifi, dus zulke momentjes waren wel leuk.

Af en toe sturen we wel eens berichtjes, maar meestal is dat meer voor de grap dan dat het serieus bedoeld is om elkaar op te winden ofzo :’)

We deden het vooral in het begin, aangezien we een lange afstandsrelatie hadden. Of als we op vakantie zijn en elkaar nauwelijks kunnen spreken. Echt überplat zijn de berichtjes ook niet, wel spannend. Als het echt heel plat zou zijn snap ik dat het lachwekkend kan zijn.