Sexting

Ik kon hier geen algemene topic over vinden, dus hierbij open ik er een! Zelf was ik benieuwd wie hier allemaal aan sexting deden, dus deel je ervaringen, waarom je wel en niet zou doen en vraag advies en tips. Voor de meiden die het niet weten: Wanneer je aan sexting doet verstuur je seksueel getinte berichten of pikante foto’s of video’s, meestal met je mobiele telefoon. Meestal gaat dit met berichtjes, bijvoorbeeld dat je je vriendje wilt teasen om hem vanavond langs te laten komen voor een private party.

(Risico: Want stel voor dat de relatie uitgaat? Als je ex bijvoorbeeld kwade bedoelingen heeft. Let daar alsjeblieft op. Foto’s niet zo snel versturen dus.)

Ik zou foto’s nooit sturen en ook niet willen krijgen :’)

Verder vind ik het best oké om te flirten, als het maar flirten blijft en niet echt grof/heel hitsig wordt

Ik vind sexting best een afknapper, eigenlijk. :cold_sweat:

-

-

Ik doe er opzich wel aan, geen pikante foto’s hoorhoor

-

Okee hier komt mijn ervaring haha
Ben Friends with Benefits Zoned…
Altijd hele goede gesprekken en heb het idee dat hij echt om me geeft, maar hij wil friends with benefits dus ja ik ben een beetje facked. Niet letterlijk hahhah want we doen het nog niet maar het zegt het altijd tegen mij van “oh oh ben weer is geil hoor”, gaan we sexten, heb z’n lul al zo’n 100x gezien… haha. Maar bij andere jongens vind ik het erg als ze dat doen, alsof ik een sletje ben en iets terug ga sturen? Maar bij hem op de een of andere manier niet omdat hij zo lief voor me is. Eigenlijk altijd al geweest. Laatst vertelde hij het ook gewoon dat hij een meisje geneukt had op een verjaardag en ik was niet eens jaloers, vond het wel leuk dat hij dat aan mij vertelde haha. Maar ik vind hem nu dus eigenlijk best wel leuk, omdat hij ook zo lief is tegen me! Oeeeeei wat nu haha. Ik ken hem trouwens al 5 jaar van school en hij heeft nog nóóit wat doorgeluld oid en kan alles bij hem kwijt.

Het enige wat ik soms stuur is ‘Seks?’ en dan stuurt hij ‘!’ terug. :’) Maar dat kun je niet echt sexting noemen, want het is puur voor de grap.

Echt seksuele berichten sturen zou ik enorm lachwekkend vinden en ik zou er helemaal niet opgewonden van worden eerlijk gezegd.

Ik stuur alles wat hij graag wil horen, maar stuur geen foto’s. Dacht dat ie me echt leuk vond, maar het gaat hem alleen maar om zichzelf uiteraard. :hammer:

Ja doe ik wel eens.

Ik moet er ook altijd meer om lachen dan dat het echt gevoelens in me opwekt :’)

Jawel doe ik wel eens met mijn vriend. Ook foto’s maar alleen via snapchat.

Ik doe dat wel en ik vind het superleuk! Haha. Alleen, ik stuur alleen berichtjes, nooit foto’s waarop iets te zien is, want ook al vertrouw ik mijn vriend 100%, je weet nooit of er iemand in zijn telefoon kijkt oid.

Maar met alleen berichtjes doen mijn vriend en ik regelmatig aan sexting, zeker als we elkaar een tijdje niet hebben gezien c:

Heel af en toe wel eens 1 opmerkinkje. Maar altijd alleen bij een officieel vriendje, en niet echt vergaand ofzo. Ook zeker geen foto’s, maar ik heb bij mijn vorige vriend wel gemerkt hoe moeilijk het toch nog is het niet te doen als je vriend er vaak om vraagt.

Ik vind je een dom wijf als je dat doet naar random mensen of een vriend die je pas net hebt.
naaktfoto’s he

Ik doe het ook wel eens, maar dan alleen naar mijn vriendje, ook wel eens een spannende foto gedaan :confused:\ Maar eigenlijk denk ik er niet over dat het verkeerd kan gaan. Mocht het uit gaan, dan vertrouw ik erop dat hij discreet is met mijn dingen. Hij is ook geen tiener meer, dat scheelt ook wel denk ik.

Ja dat doe ik wel eens met mijn vriend, maar naja, hij woont in de UK, we kunnen niet zomaar even naar elkaar toe wandelen voor een “gezellig” avondje ofzo dus naja.

Ik doe het wel eens maar alleen foto’s via snapchat. We hebben afgesproken dat we echt geen screenshots ofzo maken en dat is ook nog nooit gebeurd. Verder wel eens berichtjes.