Sex with ex

Hee allemaal,

Ik weet niet wat ik nu moet doen… Ik en mijn ex (K.) hebben twee maanden een relatie gehad, en toen ging het uit. Hij was mijn eerste echte vriend en we zijn redelijk ver gegaan in zo’n korte tijd (honk 3). Ik heb een tijdje expres geen contact met hem gezocht, en ben nu compleet over hem heen. We appen nog wel veel, gewoon over onzin en zo en ik zie hem best wel als een goede vriend. Nou hadden we het laatst over seks en one night stands. Uiteindelijk liep het gesprek zo dat we het er over hadden om seks te hebben, wij tweeën. Een soort van friends with benefits. Ik wil dit zelf ook, maar ik zit alleen met een paar dingen:

• Hij is dus mijn ex
  • Ik ben nog maagd
  • Hoe kan ik dit ooit vertellen tegen mijn vriendinnen
  • Voorbehoedsmiddelen etc.

We hebben het erover gehad dat als ik weer een keer moet oppassen bij kennissen, hij mee zou gaan, en als het voor ons allebei goed voelt, dat we het dan kunnen doen. Als ik me bedenk dan hoeft het niet.

Ik ben bang dat ik er spijt van ga krijgen.
Dus mijn vraag: Wat vinden jullie?

Je gaat er waarschijnlijk spijt van krijgen. Een ex is iemand waar je altijd nog wel iets voor zult voelen in de meeste gevallen. Ga je er dan nog eens seks mee hebben, nuja… Sommige mensen kunnen dit wel, maar dat zijn meestal degenen met al een beetje ervaring in dat gebied. Jij hebt dat nog niet en ik denk dat je je al snel enorm terug aan hem gaat hechten. +Dat je dit topic opent zegt me ook al dat je twijfelt.

Wil je je eerste keer niet liever bewaren voor iemand waar je echt omgeeft?

Als ik je zo hoor kan je het denk ik idd beter niet doen. (ook al had ik die mening sws al)
Ik denk dat als je het gaat doen je er veel te gespannen voor bent en je zeker geen fijne ervaring krijgt.

Nee, niet doen. Je ex is niet voor niets je ex.

Waarom zou je dat willen? Het is toch uit? Je zei toch dat je helemaal over hem heen bent/was? Zo klinkt het nu niet… Met fwb krijg je hem niet terug hoor… fwb is letterlijk alleen seks.

Wow ook trouwens, dat je het voor de 1e keer wil doen als je ergens aan het oppassen bent :’)

Ik zou het niet doen. Zeker niet als het je eerste keer is.

Wat is honk 3 :’)

Oh, en niet doen.

^hand- en mondwerk I guess

Ik zou het echt niet doen, je eerste keer moet speciaal zijn (vind ik). Hij is niet voor niet je ex.

Ik zou het niet doen… Je eerste is toch altijd speciaal en je loopt een groot risico gekwetst te worden. Hij wil het alleen voor de seks. Dus als jij gevoelens voor hem gaat krijgen kan je hem kwijt raken, of moet je jezelf laten gebruiken als seks buddy. Of hij gaat jou leuk vinden en jullie worden weer een stelletje. Je loopt gewoon een grote kans om gekwetst te worden dus ik zou het niet doen.

Het feit dat je het ons vraagt zegt al genoeg.

Je gaat wss spijt krijgen inderdaad, ik zou het niet doen.

Niet doen nee.

Hij is je ex + je bent nog maagd. Ik zou het niet doen als ik jou was, ga je spijt van krijgen denk ik.

Top! Goede keuze

Serieus? Ew? :’)

Je twijfelt nu al, dus niet doen.

Het is niet voor niets je ex.

Je zegt zelf al dat je er waarschijnlijk spijt van gaat krijgen … Niet doen dus.