Sex voor of na het huwelijk

Hoi iedereen

Zo’n topic zag ik nog niet staan en ik ben benieuwd hoeveel mensen hier op girlscene zitten die wachten met gemeenschap tot het huwelijk.

Wat zijn jullie redenen dat je wel of niet wacht? Wat vind je ervan? Zou je je latere dochter/zoon het toelaten om sex te hebben voor het huwelijk?
En hoe snel ga je met een jongen/meisje naar bed?

kusjes

http://forum.girlscene.nl…jk/list_messages/222138/0
10 pagina’s discussie à volonté^^

Ik vind het onzin. En als mijn kind later seks wil hebben dan mag die dat gewoon. Anders doen ze het toch wel stiekem. Kun je niet tegenhouden.

Wat zijn jullie redenen dat je wel of niet wacht? Ik wacht niet, omdat ik zelf vind dat als je echt verliefd ben, best seks kan hebben. Seks is voor mij liefde, maar ook lust. Ik ben heel blij met mn huidige vriend en vertrouw heb,. dat is voor mij genoeg reden!
Wat vind je ervan? Als mensen wachten heb ik daar geen problemen mee. dat is hun eign keuze natuurlijk. maar ze moeten het mij niet gaan proberen opteleegn.
Zou je je latere dochter/zoon het toelaten om sex te hebben voor het huwelijk? Ja, ik kan geen slotje erop plakken. Kinderen doen wat ze niet laten kunnen helaas. Al ga ik wel voor condooms enzo zorgen ;p
En hoe snel ga je met een jongen/meisje naar bed? Lees vraag 1, lang genoeg haha.

waarom vind je het onzin? :slightly_smiling_face:

Het is een mooi principe, ook goed als je je daar aan kunt houden. Maar als je echt van elkaar houdt, dan kun je denk ik niet zo lang van elkaar af blijven ^^.
Mijn opa en oma trouwden bijvoorbeeld in februari en mijn moeder kwam in augustus. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik heb gewoon seks als ik seks wil hebben. Daar ga ik niet mee wachten totdat ik trouw. Wat een onzin.

hier bestaat echt al een topic van…

Precies alsof er zoveel veranderd voor of na een huwelijk. Het is niet zo dat ik mijn vriendje plots veel meer van mijn vriendje ga houden als we getrouwd zijn. Dus ik vind wachten na het huwelijk overbodig.
En seks is leuk, je weet niet wat je al die jaren mist jo :’)

Die kun je gebruiken ja :slightly_smiling_face: