Sex voor huwelijk ja/nee

Waarom wel, en waarom niet?

Ja,het maakt nie tuit

Ja want ik wil niet trouwen en het kan al niet meer.

Sex voor het huwelijk.

Ja voor het huwelijk.

Ja voor het huwelijk

Edit: Jullie hebben eigenlijk wel allemaal gelijk,je hebt geen huwelijk nodig om van iemand te houden.Dat ga ik steeds meer inzien

Jaa voor het huwelijk, waarom niet?!

Je hebt geen huwelijk nodig om elkaar eeuwige liefde te schenken.
Dus: ja

Bedoel je dan niet ja? :’]

Hmmm, ik wil ook niet trouwen… je hebt toch geen papiertje nodig om te bewijzen dat je van diegene houdt? :bored:

Ja, sex voor het huwelijk.

Oe je maakt me in de war :'3
Oh ik zie het al.

Jaa waarom niet?

Bij sommige gelofen is het taboe,bijvoorbeeld bij de Islam

ja ervoor, ik trouw toch nooit

-

Ik ben Christelijk en het mag niet maar ik heb het nooit gedaan eerst een lief vriendje vinden dan kijk k verderr

tuurlijk wel, en als je pas gaat trouwen als je 35 bent? moet je zolang wachten tot je eindelijk seks hebt? waarom zou je het jezelf ontzeggen… we zijn hier niet om onszelf te martelen, in een keurslijf rond te lopen en ons leven te laten bepalen door een paar domme “regeltjes” die een stel saaie ouwe geiten bedacht heeft eeuwen geleden… dat is mijn visie… ik geloof niet dat god, indien die bestaat, daar iets tegen zou hebben, hij heeft ons inmiddels geschappen… maar een stel mannetjes die alleen met maagden wilden trouwen (terwijl zij zelf wel erop los neukten) vond het natuurlijk een goed idee om het als god’s eis te laten overkomen…
kortom: wel seks voor het huwelijk :slightly_smiling_face:

Zonde om zo lang te wachten, het maakt het echt niet beter.:3

Mn moeder heeft het niet gedaan,mn vader ook niet,mn zus niet,en broer niet Niemand dus

Ja en als je in paradijs komt krijg je 24 of 42 maagden een van die 2