Sex tegen aannemelijk bod

Girls,

Ik hou van spanning en ben van plan sex tegen een aannemelijk bod op een veiling te veilen.
Ik heb er de laatste tijd veel over gelezen en gehoord.

Hoe denken jullie hierover? Wie gaat samen met mij de veiling op?

Liefs,

Cindy

1 like

wtf

Dat het ranzig is en dan je dan een hoer bent.

Ik moest heel hard lachen toen ik dit las.

Kbai.

Is dit een grap?

Waarom? Ik doe graag aan sex met afwisselende partners, wel veilige sex, daarvoor hoef ik geen hoer te zijn.

Wat moet ik anders doen? Voor misschien 1200 euro per maand ergens achter een kassa gaan zitten? Hoe moet ik dan ooit een dure auto of een zelfs een huis kopen? De banken geven ook niet zo maar geld weg.

Je kunt bijvoorbeeld ook je gedragen slipjes gaan veilen, of andere erotische dingen?

Jij vindt dat misschien ranzig maar ik ben jong, bescherm me zelf en denk dat ik wel kan scoren en er een leuke cent aan over ga houden.

Hoeveel studenten weten niet eens hoe ze maandelijks rond moeten komen?

Liefs,

Cindy

1 like

Een prostitue ben je als je sex hebt voor geld, of je het nou veilig doet of niet.

" hoer
de hoer zelfst.naamw. (v.) Uitspraak: [hur] Verbuigingen: hoer|en (meerv.) vrouw die voor geld seks aanbiedt Voorbeelden: `naar de hoeren gaan`, `hoerenloper`, `hoerenkast`Synoniem: prostituee …"

Ja.
Ja, je bent een hoer.

Ik vind het sletten gedrag, zomaar even met iemand naar bed gaan omdat je dure shit wilt. Je kan prima achter de kassa gaan. Studenten zijn nou eenmaal arm. En dat maakt niet uit of je het veilig doet of niet, het is ranzig. Grappig wanneer je familie er achter komt :wink:

HAHAHA. HA
HA.

Als je seks hebt voor geld, dan ben je een hoer.

Alsof een dure auto echt een levensbehoefte is. :dry:

Later ga je hier waarschijnlijk spijt van hebben

je bent een hoer als je seks hebt voor geld

Wat moet ik anders doen? Voor misschien 1200 euro per maand ergens achter een kassa gaan zitten? Hoe moet ik dan ooit een dure auto of een zelfs een huis kopen? De banken geven ook niet zo maar geld weg.
dus je moet altijd een dure auto hebben, en mensen achter de kassa hebben geen huis?
Je kunt bijvoorbeeld ook je gedragen slipjes gaan veilen, of andere erotische dingen?

Jij vindt dat misschien ranzig maar ik ben jong, bescherm me zelf en denk dat ik wel kan scoren en er een leuke cent aan over ga houden.

wij zijn ook jong, dit is een meiden forum en er zijn hier waarschijnlijk geen/weinig oude mensen.
Hoeveel studenten weten niet eens hoe ze maandelijks rond moeten komen?

Liefs,

Cindy

HHAHAHAH

domme hoer haha

Een hoer is een persoon die seks heeft voor geld.
Jij bent dus in principe een hoer.

Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Ik denk dat je hier zo veel spijt van krijgt later.
En ik denk ook dat hier geen mensen zijn die met jou op de veiling willen. (of hoe je het ook zegt)

Jij hebt vast te vaak Overspel in de liefde of Achter gesloten deuren gekeken.

Alleen best egoïstisch van je dat 10 of 11 jarigen dit topic lezen en hier niet eens mee bezig zijn :.

Zeer zeer triest vind ik dit.

Dan heb je echt geen zelf respect.