sex spannender maken?

hallo

Hoe zorg je ervoor dat de sex geen gewone routine wordt maar toch spannend?
bij een 5jarige relatie?

Variëren, nieuwe dingen proberen… ben creatief!

Probeer eens andere standjes, een andere volgorde, een ander tijdstip. Vaak krijg je een bepaalde ‘routine’. Probeer deze eens te breken.

Je hebt ook speeltjes die je kan kopen, maar ik weet natuurlijk niet hoe jullie daar tegenover staan. :relieved:

wij zijn al redelijk ervaren op dat vlak en hebben de meeste dingen al uitgeprobeerd. Het probleem is gewoon dat we de laatste tijd niet meer beginnen te kussen en aan voorspel doen… en dat mis ik wel
hoe kan ik dit op een toffe manier er terug inkrijgen?

Anders ga je een keer niet all the way meteen, maar begin je heel rustig met voorspel. Net alsof je het voor de eerste keer doet.

Je zou zelf kunnen beginnen met het voorspel? Je kan duidelijk laten zien in je lichaamstaal dat je daar behoefte aan hebt.

Hmm, handboeien? weet niet of het jou ding is…
Misschien massage gels of vibrator ringetje, nieuwe uitdagende standjes? en de leiding nemen dus dat jij met voorspel begint en dan doet ie vanzelf mee!

Samen weg gaan, andere omgeving :slightly_smiling_face: Eerst lekker chique uiteten… Mooie lingerie… Misschien eens anaal proberen etc. :slightly_smiling_face:

Koop z`on sexschommel die maken alle standjes mogelijk, denk ik.