Sex&ouders?

HooI !!
ik heb een vriendje van 16 ( ben zelf 14)
we hebben al sex enzo maar…zijn moeder doet er alles voor om dat te verkomen.
sinds ze het weet zijn de nieuwe regels:
slaapkamer deur altijd open
altijd licht aan en gordijnen open
en bij mij thuis kan het ook niet egt want mijn moeder heeft een ziekte en heeft liever niet dat daar andere mensen bij zijn.

ik kom al 2 jaar bij hun over de vloer en hoor bij hun gezin maar ik voel wel wat vijandelijkk heid vanuit zijn moeder en ookal ben ik het niet met haar eens ik wil nogsteeds een goeie band met haar blijve houden maar ze doet zo bot sinds ze het weet :S

iemand tips of raad?

euh je kunt het er misschien ook een keer serieus over hebben met de moeder. en begin over haar jeugd en blabla. ( doe vooral of het je intresseert :stuck_out_tongue: ) tis misschien beschamend om het daar met je schoonma over te hebben (je hoeft natuurlijk ook geen details, maar zeg; u wilde dat vroeger toch ook ofzoiets :stuck_out_tongue: ) maarja, je moet er wat voor over hebben hea ^^

als dat niet werkt, vraag dan of je vriend is met haar wil praten ( mss kun je dat zowiezo beter eerst doen :stuck_out_tongue: )

Zijn ouders zijn toch ook wel eens werken ofzo? Dan kunnen jullie gewoon bij hem thuis zijn.

Dat is vervelend he! Die regels heeft mn moeder nu ook opgesteld, maar ik woon in een flat en dus kun je nog niet eens een normaal gesprek houden zonder dat ze het horen als je je deur open hebt… En ik mag ook niet naar zijn huis…

Ouders…

(sorry, hier help ik je natuurlijk niets mee…)

Hmm, ben het wel met justlovinhim eens, ik zou zoiezo eerst hem met zn eigen ouders laten praten :wink:

hm… dat lijkt me echt klote! :open_mouth: als mijn ouders zulke regels op zouden stellen zou ik dat belachelijk vinden… ik bedoel ik ben oud en wijs genoeg om zelf mijn beslissingen te maken :slightly_smiling_face: dus als ik sex wil hebben dan wil ik dat… :slightly_smiling_face: ik zou er gewoon over praten… je vriend is 16… dan mag het toch wel? of misschien is het niet aan hem waarom ze het niet wil hebben maar vind ze jou nog aan de jonge kant :slightly_smiling_face:?

Pff. zo ben je je privacy best wel kwijt. Deur altijd open enzo… Kan je niet gewoon naar buiten gaan ofzo of een of andere schuur zoeken? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Praten met hem en natuurlijk zijn ouders! Maby helpt het… zo niet kan k je niet verder helpen… ;V

Tja, vroeger was seks een taboe, zeker op jonge leeftijd. Misschien dat je vriend zijn moeder het daarom niet zo leuk vindt.
Natuurlijk is het lastig dat zij dat niet wilt, maar ik denk dat je dat ook een beetje moet respecteren. Ze kan jullie nog wat jong vinden, en misschien is er wel een andere reden.
Praat er rustig! met haar over, samen met je vriend. Een beetje ongemakkelijk in het begin, maar jullie hebben wel recht op een verklaring.

hee en hoe ghaat et nu?
al gepraat?
succes verder nog :slightly_smiling_face:

hmm praat er met zn moeder over, ook al zou je dat waarschijnlijk niet zo snel doen.
misschien kan hij met zn moeder erover praten. misschien heeft ze er een hele goede reden voor ofzo :slightly_smiling_face:
succes meisje

Vraag wat zei ervan zou vinden als zij jou was
dus als zij moest meemaken wat jij nu meemaakt
of vraag van je denkt toch niet dat we dat niet doen omdat jij dat niet wilt we worden ook ouder

ofzo =p k hoop dat je er iets aan heb

Vroeger was over seks praten misschien een taboe. Maar mensen hadden toch wel al op veel jongere leeftijd kinderen dan nu.

Anyways.
Dit is gewoon heel vervelend. Al kon je wel bij j thuis afspreken, dan was dat nog geen oplosing. Want doe moeder is (vind ik ) kinderachtig bezig. Ten eerste is haar zoon 16 niet dat dat er veel toe doet maar ik vind 14 nog wel een leeftijd waarop ouders tegen je kunnen zeggen: zou je dat nou wel doen?
Maar je zegt zelf dat je er al 2 jaar over de vloer komt. Dus ik vind het raar. Zijn ze gelovig ofso?

Praat er met je vriendje over. En vraag of hij eens met z’n moeder wil gaan praten. Want hij zelf vind dit vast ook erg vervelend. En anders samen.

succes.

Wat debiel zeg! Jullie doen het nu toch al, dus dan kan je er ook nog wel mee doorgaan xD Klinkt bot, maar het is wel zo… Kan je verder niet echt helpen ofzo… Gewoon mee praten ja, als je daar toch als zo lang over de vloer komt :wink:

wat een vervelende situatie, ik ga nu ook al langer dan 2 jaar met mn vriend, dus we hebben gewoon sex hoor!! maar gelukkig hebben zowel mijn ouders als de zijne er geen echte problemen mee…
wat ik zou doen is het er over hebben, dat staat volwassen en daar kom je het verste mee, succes!

ik ben zelf ook 14 en mn vriend 16 en we hebben het al een aantal keren gedaan :stuck_out_tongue:
en gelogeerd bij elkaar niet om elkaars kamer
maar hij kwam zogtend om 7 uur naar mij wat hij ook altijd bij mij thuis doet
omda hij niet meer kon slapen en ik ook niet
aleen bij hem thuis mag ik nie meer logeren omdat hij bij mij langs kwam om 7 uur grrrrr

haha precies mijn moeder,
geen idee wat je eraan kan doen?
nouwja er zal vast wel nog een mogelijkheid zijn om het wel te doen,
ze houden het toch niet tegen,
en blijf gwn aardig doen tegen die moeder

Whahaha succes.

Ik ken het hoor, in mijn ouders huis is het ook een NO GO. Ze zijn religieus en dat respecteer ik dus ik doe het niet. Betekend alleen wel dat ik niet meer elke avond thuis slaap.

Uhm beetje oud topic haha, maar goed maakt ook niet uit.

Mijn ouders en zijn ouders doen er niet moeilijk over. Maar ik ben dan ook geen 14 meer. Mijn moeder beseft ook wel dat als ik hier geen seks met hem heb, dat als we dat willen we dat wel ergens anders doen.

Maar je bent ook pas 14, dan kan ik het wel begrijpen. Die moeder doet dat waarschijnlijk ook wel uit bescherming voor jou, deed de moeder van mijn vriend ook toen ik 15 was…