sex niet leuk?

het is zo raar om mijn vriendinnen te horen praten over sex, ze zijn er dol op
ik ben nog maar 20 en ben nog nooit ‘‘all the way’’ gegaan maar de rest heb ik al wel eens gedaan.
ik vond er niks aan en de gedachte dat ik weer zo intiem met iemand om moet gaan vind ik ook maar niks.
ik heb ook nog nooit een vriend gehad.
er is wel eens een jongen geweest die ik leuk vond of waar ik zelfs verliefd op was.
maar het is nooit iets geworden.
als een jongen mij ook leuk vind dan is de liefde voor mij snel over.
ook weet ik heel zeker dat ik op mannen val want ik voel me totaal niet aangetrokken tot vrouwen.

ik verlang wel naar een maatje waar ik lekker mee kan knuffelen en zoenen, maar meer dan dat hoeft van mij niet.

misschien is dit een heel normaal probleem voor een jonge meid, maar ik ben bijna 21 en ik begin het toch wel erg naar te vinden dat ik er zo over denk.
heeft iemand het zelfde probleem?
of misschien advies?

alvast bedankt voor je comment xxx

Kan dit niet komen door je gevoel? Aangezien je aangeeft dat je ‘wel eens wat’ gedaan hebt maar nog nooit een vriend hebt gehad.

Naar mijn mening is seks en intiem zijn alleen leuk met die ene jongen waar je zoveel gevoelens voor hebt. :grinning:

Mijn advies: rustig aan doen, opbouwen. Jongen vinden waar het goed mee klikt, waar je écht gevoelens voor hebt, lekker veel knuffelen en zoenen en als je gevoelens nog sterker worden pas intiem worden.

Het maakt helemaal niet uit dat je op je 20e nog maagd bent, seks is iets dat je niet moet overhaasten en met de verkeerde jongens moet doen, vind ik althans (:

de keren dat dit is gebeurd was wel met een jongen waar het op dat moment leuk mee was.
maar waarschijnlijk heb je gelijk,
ik hoop dat het wel leuk is als ik iemand tegen kom waar het ECHT meer klikt.
hij vindt het dan waarschijnlijk ook de moeite waard om te wachten.

thanks voor je reactie!!

nee dat vind ik ook, maar toch heb ik snel het idee dat ik minder interessant ben omdat ik zo on ervaren ben

Je gevoel is echt niet raar, je bent gewoon de juiste jongen nog niet tegenkomen. En anders doe je het gewoon rustig aan, maar deze denkwijze is echt niet vreemd hoor!

Neejoh. bij jou is het juist een eer als hij jouw eerste is. Echt, sommige jongens denken zo.

Sex is niet het belangrijkste op de wereld. Als jij er geen behoefte aan hebt, het zij zo.

jaa ik hoop het. gewoon afwachten en voor mezelf kiezen dan maar. als hij geen geldult heeft dan is het het ook niet waard.

-

ik heb vaak het gevoel dat het wel zo is:( ik ben er altijd zo erg mee bezig. heel naar:(

je hebt zeker gelijk! het probleem is. hoe doe ik dat? er niet meer mee bezig zijn.

Focussen op jezelf, leuke dingen doen met je familie en vriendinnen. Veel tijd steken in je hobby’s. Alles doen waar je zin in hebt! Met niemand rekening houden, alleen overal de vraag bij stellen: word ik hier gelukkig van? NIETS laten omdat anderen er een bepaalde mening over zouden kunnen hebben. LEEF! :grinning:
Juist als je niet ‘opzoek’ bent komt vaak die leuke jongen op je pad.

dankje deze houd ik in mijn achter hoofd! hier heb ik echt iets aan:)x

Waar las ik dat ook al weer?
Meeste vrouwen hebben liever een lekkere maaltijd of snack dan seks :stuck_out_tongue:

haha nice!

Count me in!

Je krijgt een heel ander beeld van de wereld via de media en alles, maar eigenlijk is echt niet iedereen gek op seks. Ik vind het zelf ook niet speciaal, seks op zich doet me niks. De persoon met wie het is maakt het bijzonder. Misschien geldt het ook wel voor jou, en kan je er wel van genieten als je echt een sterke band voelt met je partner. Is allemaal niks mis mee, laat je niet op je kop zitten hoor. Je bent niet raar of abnormaal, doe gewoon lekker je ding, als je wel seks wilt heb je seks en als je het niet wilt doe je het lekker niet. :slightly_smiling_face:

Het kan ook zijn dat je aseksueel bent? Dat betekent dat je wel behoeft hebt aan knuffelen enzo maar gewoon niet aan seks. Dat komt best wel vaak voor, je bent sowieso niet de enige :slightly_smiling_face: Alleen in een seks-gerichte wereld zoals deze lijkt het alsof iederen per see dol is op seks terwijl sommige dat niet zijn.

Ieder zo z’n ding toch? Ik was van mijn vriendinnen een tijdje ‘het seksbeest’ en had altijd wel zin in seks. Sinds ik nu een soort van ‘vriend’ heb vind ik seks ook nog wel chill, maar ben net zo graag met hem aan het knuffelen. Daarbij had ik trouwens ook nooit zin ik seks voor ik echt seks gehad had. Na mijn eerste keer gingen even de remmen los (niet dat ik met iedereen het bed in dook hoor, maar ik had wel echt behoefte aan seks).

Je bent niet raar, ik heb ongeveer hetzelfde.
Ik vind seks en intiem zijn etc ook helemaal niks. Ik zou wel een vriend willen, maar dan puur voor leuke dingen en een beetje knuffelen enzo. Seks hoeft voor mij echt niet.