Sex na lange relatie

Hoelang duurde het bij jullie nadat het uit ging voordat je weer seks had met een jongen?

Uhhh na een relatie van anderhalf jaar duurde het ong 2 maanden idk of dat snel was, maar dat ligt er denk ik ook aan aan wat voor relatie je nog met je ex hebt nadat het uit is.

Ik zou dan pas weer seks hebben met een jongen waarmee ik opnieuw een liefdesrelatie mee aan zou gaan.

Ik doe niet aan scharrels of one night stands.

Ik denk anderhalve maand ofzo? Best wel snel, misschien was het wel een beetje een rebound.

^was na een relatie van 2,5 jaar trouwens.

oh oh

Een dag. En ja, ik weet het, het is heeeel snel. En nu ik er zo over nadenk was het totaal niet handig. Maar het was de aandacht die me aantrok en de jongen natuurlijk

Vind het trouwens helemaal niet zo raar als je na een lange relatie als snel seks hebt met een ander hoor. Juist dan kan ik het snappen dat je behoefte hebt aan “wat nieuws”. Kan misschien raar overkomen, maar uiteindelijk zijn hebben we allemaal behoeftes en zolang je het prive houdt en niet al te los gaat met meerdere jongens in een hele korte periode vind ik het best kunnen. Dus :’)

Ik had 9 maanden met een jongen en ik had ook alles voor de eerste keer met hem gedaan. En dat is al bijna 10 maanden uit en ik heb geen seks gehad met een andere jongen, ik weet niet ik durf dat gewoon niet zomaar een one night stand.

Er zat 1 jaar tussen, daarna leerde ik mijn huidige vriend kennen waar ik nog steeds een relatie mee heb. :slightly_smiling_face:

Dat ben ik nu aan het ontdekken ^^. Het is net drie weken uit, en er staat eigenlijk nog niks gepland om iets te ondernemen behalve een date :’)

Eind augustus ging het uit met men vriend na 11maanden, begin december ben ik iets met men huidige vriend begonnen en na 2weken hadden we seks…
Had btw geen seks gehad met die van 11maanden, wel wat handwerk enzovoort:) ik voelde gewoon dat ie niet dejuiste was voor seks.

up

Ik had een relatie van bijna 2 jaar, met die jongen heb ik ook alles voor het eerst gedaan zegmaar.
Toen dat uit ging, ging ik een week naderhand met een andere jongen naar bed. Na zo lang niets anders gekend te hebben ben je natuurlijk wel extra nieuwsgierig naar hoe het bij andere jongens gaat.

2/3 maanden

Het is nu 5 maanden uit met mijn vriend waarmee ik seks had, heb die tijd wel een andere vriend gehad maar geen seks gehad.

Ik zou het niet durven om nog seks te hebben met een ander jongen. Gatver.

Na een relatie van 2,5 jaar duurde het zo’n 8 maanden voor ik weer seks had.

Na 2 maanden echt seks. Ben nog steeds met hem nu zijn we 2 jaar en 3 maanden samen