Sex na een maand verkering.

Hee (:

Ik heb even een nieuw account aangemaakt, omdat ik hier best vaak post, en ik ben bang ‘herkend’ te worden, zegmaar.

O god wat schaam ik me dat ik hiervoor een topic aanmaak

Ik heb eigenlijk echt jullie mening nodig.
Ik ben 18, en heb een vriend van 20.
We zijn nu een maand samen. Voor deze relatie heb ik twee vriendjes gehad, maar na drie maanden was het telkens over omdat ik geen toekomst meer zag.
In die drie maanden ben ik nooit verder geweest, omdat ik er nog niet klaar voor was.
Nu ben ik er klaar vool, en ‘wil’ ik het wel echt.
Het probleem is alleen : mijn geweten.
Haha, nu lijk ik net zo’n non :'D
Ik vind dat de eerste keer sex speciaal moet zijn, & ik hou erg veel van m’n vriend, maar is een maand niet iets te snel?
Ik wil het wel, maar ik ben bang dat ik na een tijdje spijt krijg omdat ik niet lang heb gewacht.
Ik had altijd een mening over mensen die snel sex hadden, nouja, ik vond het gewoon soms awkward… Maar nu zit ik er zelf mee.

Sorry voor dit verhaal, maar ik hoop dat jullie jullie mening willen achterlaten. (:
Alvast heel erg bedankt! x

Ik zou het niet doen, maar je moet het zelf weten.

Ik zou er een keer met je vriend over praten
En bedenk jezelf waarom je het graag wilt.
Als je het na een week nog wilt, dan ben je er toch wel vrij zeker van dat je het wilt lijkt me
okee ik heb geen ervaring maar probeer advies te geven

Bij twijfel niet doen.

Persoonlijk vind ik een maand niet echt veels te snel. Ligt echt aan de leeftijd (!!) en hoe jullie relatie is, zeg maar. Soms is een half jaar nog te snel, zeg maar.
Ik zou er gewoon met je vriend over hebben, kijken wat hij vind en zolang je twijfelt, moet je het gewoon niet doen.

Je kan net zo goed nog even wachten en het overdenken.

Bedankt voor jullie reacties, ik heb er echt wat aan!
Ik twijfel niet echt, maar ik ben gewoon bang dat het ethisch onverantwoord is om het maar heel stom te zeggen.
Ik bedoel, ik vond altijd dat sex na een maand not done is, maar nu…
Argh. Maar jullie hebben vast gelijk, dit is ook twijfelen, en bij twijfel is het gewoon geen goed idee…

Ik had voor t eerst seks met een jongen waar ik niks mee had. Maar het gebeurde gewoon, k was totaal niet zenuwachtig en het was ontzettend fijn. k heb er absoluut geen spijt van (:
Ik deed t dus omdat t goed voelde. Ik had geen seconde bij nagedacht dat ik misschien moet wachten :stuck_out_tongue: ik kon het niet.

Als je het te snel vindt dan zou ik nog wachten

BIJ TWIJFEL WACHTEN. Dat raad ik je echt aan.

ik heb het wel gedaan toen ik mijn vriend en ik 1 week hadden
maar dat was niet mijn ontmaagding

Ik zeg dat het wel kan, en ik vind de 1e keer niet speciaal. Denk jij nog iederekeer terug aan je ontgroening dan?

MAAR, als je moet op je gevoel afgaan. Als je tegen jezelf zegt, ik doe het gewoon. En dan nog een twijvel hebt en het voelt gewoon niet goed, niet doen. Ik vind ook dat je dat soort dingen niet plant eigenlijk. Ga op je gevoel af!

Bij twijfel niet doen!

Ik vind dat een maand prima is als je erachter staat. Zoals jij in je openingspost overkomt heb ik het idee dat je er zelf ook nog niet helemaal achter staat.

Mijn vriend heeft mij na een week ontmaagd. Het kwam volledig van mijn kant en ik voelde me er heel goed bij, ik heb er dan ook geen moment over getwijfeld. We zijn inmiddels vijf maanden verder en ik heb er nog geen moment spijt van gehad. Het idee van ontmaagd worden vond ik dan ook niet echt heel erg bijzonder en seks is pas ook later in mijn relatie echt iets voor me gaan betekenen. Nu is het echt vanuit liefde en dat vind ik heel fijn.

Maar zoals al gezegd, bij twijfel beter even wachten, je verliest met wachten ten slotte niets.

Mijn eerste keer was met een jongen waarmee ik maar 2x van te voren had afgesproken… Uiteindelijk ook niets geworden met die jongen maar ik heb totaal geen spijt. Ik zou het niet anders hebben gewild. Het voelde goed op dat moment en nog steeds. Ik heb totaal geen spijt dat hij mijn eerste was.
Ik denk dat als je dat voelt, dat je er echt klaar voor bent, zo niet. Wachten (:

Als je twijfelt zou ik gewoon even wachten tot het moment daar is.
En als jullie je goed bij elkaar voelen en van elkaar houden dan is het de eerste keer heus wel speciaal (: !

Inderdaad.

Bij twijfel sowieso niet doen, nee.

Kijk, mijn vriend en ik hadden al sex na een week (hij was dan wel niet m’n eerste, maar ok). Mijn eerste was wel al 5 jaar mijn beste vriend, maar toen hadden we ook al seks voordat we officieel een relatie hadden. Het is gewoon waar je je het beste bij voelt, daar zitten geen bepaalde hoeveelheid dagen aan vast…