Sex met je ex

Het is al bijna een halfjaar over & uit. En na bijna 4 maanden geen contact te hebben gehad, is er sinds vorige maand weer sortoff contact. En in die tijd dat we weer contact hebben, hebben we ook 2x weer t bed gedeeld. Ik weet dat we er niks mee bereiken, want hij wilt toch geen relatie meer. En ik weet ook niet wat ik van hem wil. Ik weet ook niet waarom ik nog op hem in ga. Ik weet ook niet of ik wel ''friends with benefits" kan zijn met hem …

En wat is dan je vraag?

Weet ik eigelijk niet. Denk dat ik t meer even kwijt moest.
Want ik kan t er ook niet met mijn beste vriendin over hebben, want die mag hem niet. En krijgen we alleen maar ruzie over ofzo

Okeee.
Dus waarom doe je het dan?

Gewoon doen waar je je goed bij voelt (:

Gebruik hem als gratis en levende vibrator.

Is toch even lekker? ik bedoel, behalve als jij nu nog wel wat voor hem voelt. Verder: lang leve de lol.

seks met je ex is nooit goed, er komen ALTIJD gevoelens bij en ik denk niet dat jij dat wilt ik zal gewoon het contact afkappen. Het is namelijk toch wel je ex…

:smirk:

Zo nu voel ik me even heel erg veroordeeld.
Ik heb ook nog seks met mijn ex en dat is nog maar 3 weken ofzo uit. Kan prima, ik spreek hem nog bijna elke dag, hij is nog steeds een van mijn beste vrienden met wie ik alles bespreek. We weten heel goed waarom onze relatie niet meer werkte en dat lag niet aan de lust, dus waarom zouden we dat laatste dan op moeten geven.

Ik vind 't bull dat er wordt gezegd dat je altijd weer gevoelens krijgt.
Het is nu al 1.5 jaar uit met mijn ex, na een half jaar niets tegen elkaar te hebben gezegd was er ineens weer contact en zijn we nu al een jaar lang friends with benefits. Ik vind het allemaal prima. Mijn gevoelens komen ook niet terug. Ik denk ook dat je het van elkaar moet kunnen scheiden. Wij gaan niet doordeweeks of wanneer dan ook leuke dingen met elkaar doen. We spreken af en toe af en dat leidt 9 van de 10 keer uit naar seks en dat weten we dan ook. Het is puur en alleen voor dat.
Ik denk dat als je echt gezellige dingen gaat doen met elkaar, waardoor je weer een band creëert je dán gevoelens kan krijgen. Je moet het gewoon van elkaar zien gescheiden te houden. Wij doen het puur voor de seks, zo simpel is het.

Doe waar je je goed bij voelt! Zolang jij maar geen gevoelens krijgt want dan kun je nog vies gekwetst worden