sex met een van zijn beste vrienden?

eerlijkheid duurt het langst ooit zal het uitkomen whahahaha :hammer: :hammer:

Ik zou het persoonlijk liever van mijn beste vriendin horen dan van de jongen.

Maar als je het verteld, zou ik het sowieso eerst overleggen met je collega.

Niet voor je overlegt met je collega. Ik zou het alleszins niet vertellen als er niet naar gevraagd wordt, het is je verleden.

Ik zou het wel vertellen… Er komt ooit toch een moment waarop je het hem zal ‘moeten’ vertellen, dus beter nu dan later vind ik.

Nee, niet vertellen. Waarom zou er een moment komen waarop je het ‘‘moet’’ vertellen? Ik ga mijn toekomstige vriend echt niet al mijn bedpartners vertellen hoor. Wel goed met die collega overleggen; of beide stil houden, of vertellen. Het zou wel lullig zijn als je vriend het van die collega zou moeten horen.

Maar dit is niet zomaar een bedpartner.
Ik vind het namelijk anders omdat het zijn beste vriend is, niet vertellen lijkt een beetje op het voor hem achter houden.

Dit dit dit

Dit is wel grappig want bij mij is precies dit gebeurd.
Één van mijn beste vriendinnen had sex gehad met mijn toenmalige vriend en het voor mij verzwegen. Ze hadden samen afgesproken het altijd voor zich te houden maar de waarheid komt altijd boven water.
Ik kwam erachter en heb toen besloten de relatie te beëindigen.
Vriendschappen zijn voor mij belangrijker dan relaties dus ik ben wel vriendinnen met haar gebleven maar geloof me, het deed pijn!
Ik was erg gekwetst en ik vind ook zeker dat ze het mij hadden moeten vertellen.

Oftewel, als je een serieuze relatie met hem wilt vertel het hem.
Eerlijkheid duurt het langst.

Ik snap t niet :sunglasses: