sex met een van zijn beste vrienden?

Hoihoi, ik heb jullie mening nodig.
Stel je hebt in en dronken bui sex met je mannelijke collega gehad die je al een tijdje aantrekkijk vond.
Het bleef bij een onenightstand en de afspraak was dat je niets verder zou vertellen.
Later date je met een van zijn beste vrienden. Die overigens van niets weet… Zou je dit later vertellen mocht het wat worden?
Verhaal is wat aangepast anders werd het onduidelijk, sorry!

Ik zou het niet vertellen. Wel even met die collega overleggen dat hij het ook niet aan die vriend verteld

‘typ’

Waarom praat je alles in verleden tijd ofzo.
Verwarrend.
En uhm nee. Maar hebben die beste vrienden dat niet allang aan elkaar verteld?

Dit. Kan aan mij liggen maar snap er geen fuck van met deze manier van schrijven.

Is veranderd!

ik zou het als het echt serieus wordt wel vertellen. Misschien weet ie t al en maakt t m helemaal niet veel uit en dan maak jij je er helemaal druk om

Niet vertellen. Dat is raar.

euh nou ik zou wel graag willen weten voordat ik met iemand kreeg of hij met mijn beste vriendin t bed heeft gedeeld, dus ja ik zou het wel vertellen.

Ik zou er niets over zeggen. Wat heeft die beste vriend eraan om te weten?

Als je tegen elkaar hebt gezegd dat je het niet zou vertellen, dan moet je het niet vertellen. Of het moet zo’n open iets worden dat het heus wel kan. Maar persoonlijk zou ik dat voor me houden.

Euhm… Als wij elkaar hebben beloofd om niemand te zeggen, dan zeker niks vertellen. Misschien als het echt serieus zou worden wel, het zou mij denk ik toch wel een fijn gevoel geven denk ik.

Nopenopenope. Niet vertellen. .

Ik zou het, als het wat serieuzer wordt, wél vertellen. Eerlijkheid is voor mij in ieder geval een van de belangrijkste dingen in een relatie en dit vind ik daar ook bij horen.

Ik zou het gewoon nu al vertellen, niet wachten tot het serieuzer wordt of wat dan ook. Als jullie elkaar leuk vinden moet je nu al beginnen met eerlijk doen, en als hij je niet meer wilt door iets wat je in het verleden hebt gedaan en waar je dan eerlijk over bent is hij t niet waard.

Als die collega het aan hem vertelt heb je ook kans dat hij het slechter opvat dan dat wanneer jij het vertelt.

Ik ben gewend om in een relatie alles te bespreken en heel open te zijn :slightly_smiling_face: Ik zou het dus wel gewoon vertellen :slightly_smiling_face: