sex met de leraar voor een hoger cijfer.

Hallo,

ik wil graag anoniem blijven, Vandaar dat ik ook een nieuw account speciaal hiervoor heb gemaakt.

vorig jaar aan het einde van het schooljaar kwam ik erachter dat ik het schooljaar niet zou redden, dit ging om een halve punt. toen heb ik de leraar van het vak waar het om ging, aangeboden om sex met mij te hebben voor een hoger cijfer! hier ging hij mee akkoord. maar nu blijkt op mijn eerste schooldag dat die zelfde man mijn slber wordt!! Wat moet ik doen??

You gotta to be kidding me.

Geen woorden hiervoor wauw…

Oh no she didn’t.

Hoe oud ben je?

Yeah right. :face_with_raised_eyebrow:

Are you kidding me?

Wat moet ik nou??

wtf :’)

Hoe dacht je die leraar ooit nog onder ogen te kunnen komen, ook al was het niet je slb’er… of als hij nee zei en jij die vraag toch gesteld had, lijkt me ook al awkward genoeg.

Ik heb het natuurlijk niet zo gevraagd.

Was de sex lekker? :grinning:

Maar even een ‘advies’ : Het was een enorm domme actie en ik denk dat je dat zelf ook wel kunt bedenken. Je kunt het niet terugdraaien of veranderen, het is gebeurd en daar zal je meer moeten leven. Tja er zit niks anders op dan je leraar onder ogen te komen en gewoon zo normaal mogelijk te doen. Eigen schuld dit, had je dit maar niet moeten doen en van te voren over de gevolgen na moeten denken. Ook is die leraar trouwens fout, hij kan zijn baan hierdoor kwijt raken etc.

Geen oplossing.

Er zijn ook geen oplossingen? Of je gaat naar een andere school?

Ook geen oplossing er is geen school in de buurt met diezelfde opleiding!

Vragen of je een andere slber mag

Haha, met als reden?

Eigenschuld leef nu maar met de gevolgen

dit zullen ze gaan navragen.