sex met alleen condoom

Hee meiden,

Ik heb nu al een tijdje een vriend en afgelopen weekend heb ik voor het eerst bij hem geslapen. je weet zelf, van het één komt het ander en voor ik het wist hadden we een hele gezellige nacht. dit was mijn eerste keer en ik had het niet gepland om meteen sex met hem te hebben. ik verwachte dat het heel erg pijn zou doen en verder toch niet zou lukken. maar wonder boven wonder had ik nergens last van en was het alleen maar heel erg fijn. alleen nu mijn probleem. ik ben nog niet aan de pil. hij ligt wel op m’n nachtkastje maar ik moet wachten tot mijn menstruatie begint voordat ik hem kan slikken. we hebben wel een condoom gebruikt, maar ik maak me echt heel erg zorgen of ik zwanger kan zijn… normaal is de condoom wel betrouwbaar maar het blijft maar door m’n hoofd spoken…

Liefsx

Je hebt condoom gebruikt dus zolang die niet gescheurd/kapot was (en dat merk je echt wel) is er niks aan de hand.

Verdere vragen mogen in dit topic: http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/ben-ik-zwanger-147745.6750.html

Volgensmij was er niks aan de hand, heb in ieder geval niks gemerkt en hij ook niet volgensmij. het houdt me alleen de hele tijd bezig. als ik ongesteld word ben ik echt blij :upside_down_face: