Sex maatjes vinden

Beste meiden

Ik vroeg mij af hoe jullie als jullie geen relatie vinden een jongen tegen komen die ook alleen sex wilt en zorgt dat die dat ook niet wil een relatie bedoel ik dan.
Ik heb namelijk wel 1 jongen als bedpartner mar wij willen alle twee wel wat meer dan elkaar.

Tinder

Tinder is inderdaad wel de grootste. Ook met uitgaan, maar meestal blijft dat dan bij een one-night-stand.

Tindwr hebben we al geprobeerd maar dan zijn het alleen jongens die er extra bij willen maar geen meiden en ben zelf ook bi dus zou een meid ook wel leuk vinden

Zet je instelling op alleen vrouwen tonen?

Al geproveerd maar werpt niet echt zijn vruchten af want meiden hebben daar geboeg keus en hij is niet de meest gespierde.

Je mag hier geen oproep plaatsen voor meiden. Dus zou even je bericht aanpassen.

Misschien op sites zoeken die daarvoor bedoeld zijn?

Verder nog als vraag is tinder niet al uitgestorven kwa meiden die nog actief zijn?
Welke sites zou jij aanraden om meiden te zoeken?

Geen idee. Ik heb hier geen ervaring mee. Qua Tinder weet ik ook niet, zoek alleen op mannen.

Al ben ik zelf inderdaad niet echt actief meer.

Hoe komt eigenlijk dat er hier geen topic is voor zulke oproepen want kan me voorstellen met al die topics dat daar miss wel vraag naar is en dat nietalle tieners er geld aan uit willen geven. Verder is er ook geen garantie dat op de daarvoor bestemde sites je niet uitgemolken word op het gebied van geld.

^ Omdat het gros van de meiden hier daar niet op zit te wachten. Daarnaast is dit een meidenforum, geen datingssite of een site voor dat soort oproepen. Probeer Google eens gewoon.

Ik snap nu niet wat je precies zoekt? Maar Tinder inderdaad. En het is niet de bedoeling om dat hier te doen, anders sluit ik je topic.

http://lmgtfy.com/?q=waar+vind+ik+sexmaatjes