Sex lukt niet

hey jongens, ik heb een beetje een stomme vraag.
Ik heb sinds kort een vriendje en we zijn allebei toe aan seks, alleen hij komt er niet verder dan de helft in.
Met mijn vorige vriendje had ik dit ook, dat hij er nooit echt inkwam.
Wat kan ik hieraan doen, of kan het eraan liggen dat ik nog redelijk jong ben?

x

Ben je misschien niet nat genoeg, glijmiddel?

Misschien zijn jouw vriendjes te jong om te snappen dat 'n meisje voorspel nodig heeft? :slightly_smiling_face:
Dus, langer voorspel en misschien glijmiddel gebruiken.

Misschien zijn jullie beide nog te jong om aan seks te doen? En zoals beide personen hier boven zeggen: Niet nat genoeg, voorspel, glijmiddel.

En niet vergeten te ontspannen. :wink:

Het heeft niks te maken met dat je te jong bent. Als je gespannen bent span je je spieren aan, dus wordt het kleiner. Misschien glijmiddel en dus ook wel voorspel.

Zelfde gehad, gewoon ontspannen & genieten :grin:

Inderdaad, langer voorspel en glijmiddel. Je moet gewoon voorspel hebben tot je écht niet langer kan wachten, haha.

-

en in het ergste geval, vaginisme misschien. maar dat is een grote misschien:)

Wss gewoon de redenen van hierboven.

Oh echt, stfu.

:hammer:

glijmiddel is echt niet nodig, geloof me :slightly_smiling_face: en ik ontspan me wel maarja als het pijn doet dan is ontspannen nogal moeilijk…

Denk dat jij je dan niet geheel ontspant, onbewust doe je dat. Hebben jullie het als eens geprobeerd met 'n glijmiddel erbij? Een lang voorspel helpt beslist écht, zeker weten.
Het heeft niets met je jonge leeftijd te maken, ik had ook 'n een keer een vriend vond voorspel eigenlijk overbodig. Die kreeg 'm daardoor ook meestal maar meestal netaan voor een deel in me geschoven.

Misschien vaginisme dan?
Moet je even naar googelen.

en denk dat je gewoon te gespannen bent. misschien moet jij eens bovenop gaan dan kan je het op je eigen tempo doen.

ik denk dat je er niet klaar voor bent

ze vraagt niet of we haar te jong of er niet klaar voor vinden, ze vraagt om tips en een oplossing.

dus zoals de rest zegt, genoeg voorspel, ontspannen en glijmiddel en als dat niet helpt naar de dokter, misschien heb je vaginisme. MISSCHIEN. misschien voel je je ook nog niet helemaal op je gemak en het is zo spannend dat je je onbewust aanspand, en dat gaat gewoon weg zodra je er meer lol in krijgt.

dank jullie voor het advies we hebben het nog eens geprobeert en nu is het geweldig en gaat het helemaal goed :slightly_smiling_face: