sex lukt niet/andere standjes proberen

hooi girls,

beetje raar maar als ik sex heb met mijn vriend is het heerlijk,alleen we doen nooit andere standjes, k heb er zelf niet zo veel verstand van, het is mijn eerste vriendje, dus weet niet echt hoe ik het hem duidelijk moet maken en dat ik wel eens wat anders wil. wel ging ik laats boven,alleen dat lukte gewoon niet… het ging er gewoon niet in bij mij! echt om me dood te schamen, iemand en idee hoe dit komt en hoe ik dit kan voorkomen?!

www.sexwoordenboek.nl

neem het iniatief!
En bedenk van te voren welk standje je wil , en huppa gewoon doen
Lijkt me niet dat hij weigert als jullie in to the moment zijn!

Want erover praten versuft het wel sneller , en mocht het bovenste niet lukken dan zou ik het praat gedeelte doen :slightly_smiling_face:

oefenen
of zeg gewoon: zullen we iets nieuws proberen

Koop van die dobbelstenen :stuck_out_tongue:

Daar komen wel vaak hopeloze dingen uit… - Staand in de auto (?!?)
Maar het geeft wel inspiratie hoor!

oke, dat is waar
alleen hoe het komt dat het niet lukt als ik boven ga?! hoe kan ik dat voorkomen…

Ga een beetje verzitten en probeer hem er gewoon in te leiden zeg maar… Tja, beetje prutsen en dan moet het uiteindelijk wel lukken hoor :wink:

oke haha, maar moet ik dan meer naar voren zitten of achter;p? sorry heur haha

Ehm… Ik zit meestal meer naar voren zeg maar :stuck_out_tongue:

hahah oke, hij is nu op vakantie. maar als hij terug is ga ik eht ngo een keer proberen haha

Wat meestal ook helpt is extra glijmiddel, zonder krijg k em dr echt nie in :stuck_out_tongue:

kan je vriend hem er niet een beetje in doen ofso ? :'p

ben je te gespannen? dan kan het zo zijn dat het niet wilt lukken goed voorspel doet wonderen!

up

Daydreamer, waarom up je zoveel topics uit 2010? Nergens voor nodig, iemand vind het wel als zij dat nodig heeft.

Oud topic