Sex gehad met Crush

Haii
Jullie hebben de titel al gezien, het is zover gekomen. Dit is al een situatie van 5 maanden geleden, maar blijf er continu aan denken.
Ik had al echt ontzettend lang een Crush op hem (mijn huidige Vriend) hij is in mijn ogen een Hottie en heel lief.
Ik hoopte hem ook eens een keer in het echt tegen te komen, om vervolgens mijn hart te luchten bij hem, dat ik hem leuk vind en hoe we samen verder kunnen als een stel.
Ik wist van een van m’n vriendinnen, dat hij me ook stiekem leuk vond, dus dat maakte het gemakkelijker.
Ik was toe aan iets serieus met hem.

Ik ben hem per toeval op een Vrijdag na werk tegengekomen in de stad waar ik woon (omdat hij hier vlakbij woont). Hij was helemaal alleen voor z’n moeder iets aan het halen of zo.
Zodra ik hem zag, zakte m’n hart echt naar beneden en klopte m’n hart ontzettend snel van Geluk en Spanning.
Want daar is hij dan…. De jongen waar ik zo lang naar uit heb gekeken… recht voor m’n ogen.

En we waren aan het praten, praten en nog eens praten. We hadden best veel tijd (inclusief hij), omdat het natuurlijk het begin van het weekend was.
Het was een soepel gesprek.
Ik voelde écht een spanning op seksueel gebied, ik probeerde het te ontwijken, maar het ging gewoon niet.
Ik heb hem vervolgens gevraagd, of hij met me
Naar huis ging, om daar verder te praten wink wink
Waarop hij “ja” zei.
Ik woon vlakbij het centrum van de stad, het is op een steenworp afstand.
Welgeteld 300m van het centrum.
Ik kan hier nog een heel paragraaf over typen, maar we hebben het uiteindelijk gedaan met elkaar.

Hetgeen waar ik juist mee zit, is dat ik
Niet wil dat hij me als een “makkelijke vrouw” aanziet.
Ik wil niet dat hij me aanziet, dat ik zo gemakkelijk ben en met iedereen het bed in duik.
Want dat is totaal niet het geval.
Ik kon het gewoon niet meer houden, want hij is precies mijn type man, alles wat ik zoek in een man en voor hem had ik een soort van “uitzondering” gemaakt. En de sex was gewoon heerlijk.
Ik heb welgeteld één vriendje gehad in de middelbare school, daarna heel lang single gebleven en ook Droog gestaan.
Ik ben dus echt geen Slet (mijn mening) ik moest gewoon de spanning eruit laten,
Ik had juist zo lang gewacht om hem eens in het echt weer te zien.

Hij behandelt me op dit moment op een aardige manier, is er vaak voor me.
Maar ik heb echt het gevoel dat ik nu een soort van “makkelijke vrouw” ben.
Wat is jullie mening hierover?
Vinden jullie mij een “Slet” of niet?
Hij is nu wel gewoon mijn vriend en ben zo gelukkig met hem.

1 like

Stond op het punt om naar bed te gaan, maar laat ik maar even reageren.
Nee, je bent geen slet hoor.
Hij is gewoon jouw vriend nu.
Als je met jongens naar bed gaat die je niet kent, met hoeveelheden je niet op twee handen kan tellen, dan was het een ander verhaal.
Maar who Cares?
Jullie hebben nu een vaste relatie.
Focus jezelf daar maar eens op en blijf niet in het verleden hangen!

En sex met een crush is totaal anders dan een Hookup denk ik.
Je kent hem langer, misschien heb je al een soort van achtergrond of verleden met hem etc.
Een Crush is gewoon speciaal voor jou, net als je zegt.
Zodra je hem zag, ging er van alles door je heen.
Dus nee, ik ben van mening dat je GEEN slet bent.
Je zegt het zelf. Je hebt maar 1 vriendje gehad en voor die andere een uitzondering gemaakt.
En als er zoveel seksuele spanning is, dan kan je er niets aan doen.
ik ga nu Mevrouw Biologie uithangen😂
die seksuele spanning is gewoon jouw lichaam die een knappe man ziet en zichzelf wil voortplanten.
Zo heb ik het begrepen.
Is ook wel logisch.
Tadaaaaaa.

Dus nee je bent GEEN Slet.

Nee joh, is helemaal prima. Geniet gewoon van je lust en behoefte. Seks is gewoon veel te leuk om het niet regelmatig te doen. Kom je weer iemand tegen en je hebt zin in seks, gewoon doen.

Tip: koop condooms en leg ze in je slaapkamer, maar neem ook altijd wat mee in je tas. Je weet nooit wanneer je ze nodig hebt.

Ze geeft net aan dat ze een vriend heeft, en jij raadt aan om het weer met iemand anders te gaan doen? :rofl:

On topic: je bent geen slet. Al had je met honderd mannen seks gehad voordat je met deze het bed indook. Het is wat mij betreft best denigrerend om vrouwen slet te noemen, ongeacht hoeveel bedpartners ze hebben gehad. Daarnaast hoef je deze jongen geen verantwoording af te leggen, dat doet hij andersom ook niet.

Geniet gewoon van wat er nu is!

1 like

Hahaha, de laatste zin had ik even gemist. :joy: Dan nog. :relaxed:

Inderdaad is slet een heel verkeerd woord. Aan @JustaGirl1996 de suggestie om eens te Googlen naar ‘slut shaming’.

Je bent GEEN slet!! - hij is jou vriend en zolang hij jou lief en goed behandeld is niks anders belangrijk!
Meid

Iemand die van haar seksualiteit geniet vind ik een baas. Al zou je makkelijk met iemand naar bed gaan, ik heb daar al lang geen negatief oordeel meer over. Dubbele moraal? Not on my watch.