sex en scheren

Hoi. Beetje rare vraag. Maar je ziet wel eens in films zomaar dat twee mensen onverwacht sex hebben. Nou had ik het daar met een vriendin over dat dat noga moeilijk is. Meestal moet ik rekening met dingen houden. Ik vraag me af hoe jullie het daaronder hebben. Kaal of haar of streepje. Bijna iedereen die ik ken van vrouwen scheert alles eraf. Nou hoor ik ook wel eens van die verhalen dat mannen dat alleen maar lachwekkend vinden. Maar toch scheer ik het eraf altijd. Zoals de meeste meiden weten kan je niet elke dag scheren dan wordt het helemaal rood en bultjes. Maar ik heb niet graag sex als ik nog beetje stoppels heb enzo. Nou is het wel anders als je een vast vriendje heb. Maar ik ben echt nieuwschierig of ik de enige ben die zo hierover denkt. Hoe doen jullie dat als je bijvoorbeeld weet dat je morgen mischien sex gaat hebben dan ga je niet zo snel de 1 dag ervoor scheren omdat je dan stoppels heb op die andere dag.

www.2530.nl

Beter scheren (:
Scheerschuim gebruiken, tegen de richting in scheren, goed mesje en daarna even insmeren met bijv van die niveau creme. Lekker zacht en nooit last van bultjes!

Verder maakt het me ook niet zo heel veel uit als ik stoppels heb ofzo haha, dit zie/voel je amper (vind ik dan)

Ik vind het niet zo’n prettig idee dat je hier alleen zit voor informatie voor je stomme blog waar je steeds reclame voor maakt, dus ik ga niet antwoorden :’)

De oplossing; epileren of waxen.
Het is lang niet zo pijnlijk als het lijkt en zo blijft het dagenlang weg.

epileren? dat lijkt me nou echt suuuuuper pijnlijk, of ik heb een verkeerd idee. bedoel je nou haartje voor haartje eruit trekken met een pincet?

Ho, wait! Dat moet je toch helemaal niet doen? Of ben ik nu dom bezig?

Ik dacht juist dat je niet tegen de richting in moest scheren. Ik weet wel dat je niet meerdere malen met je het mesje over eenzelfde stuk huid moet gaan. Ik kreeg bij het scheren voornamelijk stoppeltjes van voren, dus dat epileer ik. De moeilijkere delen scheer ik.

-

Nou hoor ik ook wel eens van die verhalen dat mannen dat alleen maar lachwekkend vinden

Huh wat, explain please?

ik durf gewoon geen seks te hebben omdat ik bang ben dat er nog wat haartjes zitten en hij me vies hard uitlacht. zou wel een beetje lullig zijn, ik denk ook niet dat hij dat zou doen. maar alleen de gedachte al… dan schaam ik me diep!

Als die je uitlacht is het een lul, hun mogen wel schaamhaar hebben maar jij niet. Paar haartjes vinden ze niet erg hoor, gaat erom dat je geen jungle hebt. No worry’s dus (:

Indeed, mijn vriend houdt dat van hem ook lang niet altijd evengoed bij dus mij hoeft hij niet uit te lachen als ik een paar stoppeltjes heb zitten :’) ik krijg het trouwens nooit helemaal glad.

Ik krijg het soms perfect, maarja dan komt die bijv de volgende dag en dan heb ik alweer stoppels. Heb er overnagedacht om het te laten waxen, maar i’m scared haha

ik haal het altijd helemaal weg, en al mn jongensvrienden halen het bij hunzelf ook helemaal weg en vinden het ook het prettigst als meisjes dat ook doen.

Mijn vriend vindt het niet erg als ik een paar dagen niet heb geschoren. Maar ja… Als hij zou klagen, dan zou ik zeggen dat hij zijn schaamhaar van meer dan 2,5 cm ook wel eens mag gaan inkorten.

scheren, gewoon onder de douche… en niet met een of ander zeepsopje. waarom niet? omdat je dan andere vaginale problemen kan krijgen zoals veel afscheiding. als je namelijk iets met parfum e.d. daar onder gebruikt, raakt je lichaam van slag. je kunt het dus wel met iets van lactacyd of zoiets dergelijks proberen.

ik heb altijd de dag er na vet erge kriebel, maar als je dat negeert krijg je
geen bultjes. hahaha :stuck_out_tongue:

creme er in smeren is trouwens ook geen goed idee lijkt mij, aangezien dat
dan helemaal in je pasgeschoren huid komt te zitten.

maar ik scheer het wel helemaal,
heb nog niet mee gemaakt dat een jongen mij daarom uitlachte.

Waarom ben je daar bang voor haha?

Me beentjes oke, maar daar doet het toch verschrikkelijk pijn. Huid is stukken gevoeliger daar. Idk hoor heb het nog niet uitgeprobeerd.

Als ik een beetje google, lees ik wel dat de pijn opzich wel meeviel :slightly_smiling_face:

Okay okay, misschien dan toch maar is proberen.