Sex Education

Dit is een engels programma.
Zoals je al aan de titel kunt zien gaat het over sex. De ‘niet over sex pratende’ Britten doen het in dit programma wel.
Heel openlijk en met alle leeftijden. Ik schaam me er totaal niet voor om dit programma te kijken omdat ik het niet smerig of ordinair vind. Het is degelijk en leerzaam.

Wie van jullie kijkt dit programma ook en wat vinden jullie ervan?

Ik heb ooit een stukje gezien volgens mij dat was met britten en ze legden het best goed uit, alleen er was een ander programma op tv dat ik leuker vond dus niet afgekeken, maar het is van wat ik heb gezien inderdaad wel normaler dan de rest.

iiiiiiw viezerig XD

haha grapje :stuck_out_tongue: ik kijk het niet.

Vanavond was ook de eerste keer dat ik het keek.
Het grappige was dat ze er ook tieners bij haalden en hen van alles lieten zien.
Ook waren er weer discussies met volwassene over lingerie, schaamhaar en of dit hun seksleven bevordert.
See, ik heb nog nooit sex gehad maar ik ben al wel educated :relieved:

shit. heb ik het weer gemist.
hoelaat waarop?

*het is al zaterdag.
tjies.

haha ja inderdaad dan weet je tenminste wat je moet doen als het moment daar is xD

23:05 op RTL 5
Jeej saturday!

haahah heb ook 2day gekeken en jup ben het met je eens tis wel leerzaam en dus hoef je je niet voor te schaamennn

Om het gesprek even op gang te brengen:

Wat ik interessant vond:
Wat vonden de tieners nou de mooiste penis (vooral que lengte)
En meiden en jongens van borsten.

Het resultaat was dat de jongens penissen van ongeveer 15 centimeter het best vonden.
En de meiden en jongens samen vonden de borsten die onder handen zijn genoemen door plactische chirurgie het mooist.

Ze gaven toe dat dit kwam door wat ze hebben gezien op internet, mobieltjes of ergens anders.
Zo komen dus die bekrompen ideeën.

And I’m fucked omdat ik kleine borsten heb!

Ik ook maar dan omdat ze te groot dan gemiddeld zijn:|
maar boeiend, liever dat dan neppe internetborsten

ik ga trouwens slapen xD

Ja ‘te’ grote lijkt me ook niet fijn.
Ik zou wel graag en B willen^^

Maar nu back to subject…
Wat vinden jullie ervan?

Care, net alsof je iemand wil die zo denkt… Het is een algemene, blijkbaar, breed gedragen opinie, maar dat zegt niet dat iedereen zo is. Er zijn er zat, die voor ‘klein’ vallen… En alsof dat alles is, iemand hebben omdat ie je borsten mooi vindt…, zou je daar vrolijk van worden?

hmm dat van die borsten enzo geldt egt nie voor iedereeen oor!
maar vind het wel goed dat ze er opelijk over praten:)

heb ik nog nooit gezien :astonished:

Is dat niet als, A girls guide to 21th century sex ofzo?

Blub.

staat het ook bij uitzending gemist want kan et niet vinden namelijk en ben nu wel benieuwd

EDIT
heb het al gevonden

haha, nou gisteren was ik dus aan het zappen.
en toen ineens kwam daar zo’n piemelvoorbij waarvan de voorhuid helemaal opgeblazen was, net een ballon. ik zat daar echt met zo’n scheef gezicht te kijken van: huhh? :confused:
en toen heb ik verder gezapt xD

haha, dat was serieus een normale:P
Maar je hebt wel gelijk niet alle P’s zagen er even joviaal uit^^

Haha! Lijkt me best interessant :stuck_out_tongue: (niet in de zin van opwindend-interessant) gewoon…leerzaam…ik zal eens op uitzending gemist kijken, ik heb hier in Oostenrijk geen RTL5 :cold_sweat: