sex buddy's

hee ik zit ergens mee ik ken een vriend en we gaan leuk met elkaar om en lachen veel en zoenen soms hij zei tegen mij of ik een keer met hem naar bed wil gaan gwn als sex buddy’s maar ik twijfel heel erg ben 16 jaar oud en ben nog maagd. wat kan ik t beste doen?

alvast bedankt!!

Niet doen als het niet goed voelt. Vind ook niet dat je zoiets moet afspreken, of je het gaat hebben of niet. Kijk zelf of je langzaam behoefte hebt intiemer te worden en doe alleen waar je zelf zin in hebt en dan merk je vanzelf of je wel echt helemaal tot sex wilt gaan.

Niet doen als je twijfelt. De kans dat je dan spijt gaat krijgen is enorm groot.

heel erg bedankt voor de tips!

Hoe oud is hij eigenlijk?

hij is 18 jaar

Ik zou heel voorzichtig zijn als ik jou was. Aangezien je het ook vraagt en twijfelt zou ik het niet doen als ik jou was. Als het niet nodig is kan je het beter laten.

Inderdaad goed naar jezelf luisteren, wil je het echt? Het kan heel relaxed zijn om gewoon met een goede vriend wat te proberen. Kan ik uit eigen ervaring vertellen. Maar je moet er zeker van zijn dat je geen spijt krijgt.

Miss is het beter dat je handwerk gaat doen ofzo om je goeie vriend te plezieren
Seks met iem hebben moet speciaal zijn vind ik, je bent nog pas 16, ik zou dat niet doen als ik jou was

Lees dit eerst zelf even goed na.

Seks/handwerk/of wat dan ook is niét bedoeld om iemand te plezieren. Je hoort er beide plezier aan te beleven, en je moet zoiets niet doen om de ander een pleziertje te geven.

Verder, het feit dat je aan ons vraagt wat je moet doen, lijkt mij duidelijk dat je twijfelt. En bij twijfel, niet doen.

What the fuck?

@TS Alleen seks hebben met iemand of seksuele handelingen verrichten als je dat ZELF wil en absoluut NIET om een ander te plezieren. Je twijfelt, dus ik zou het niet doen.

Wemphy wil anderen plezieren :hammer:

Maar ik vind zelf dat sex buddy,s op je 16de als je nog maagd ben wel iets tejong is zeker omdat ik vind dat seks wanneer je verliefd ben etc veel beter is

Echt zo.

Jij hoeft 'm niet te plezieren, dat mag hij lekker met zichzelf gaan doen.

En je twijfelt, dat betekent dat je er niet helemaal klaar voor bent. Ik zou even wachten als ik jou was tot je het echt wilt en dan met iemand waarmee jij dat wil.

Sorry, ik had het anders moeten verwoorden :flushed:

Als het echt goed klikt met diegene en je creëert zoveel sexuele spanning en beide staan open om verder te experimenteren, dan kan je het rustig opbouwen(handwerk)

^ Ze twijfelt dus dat is sowieso een no go.

mwa als er seks buddy’s word genoemd is het meer een spelletje.

Als je niet zeker weet of je het zou willen doen of niet weet wat je moet kiezen, dan twijfel je er dus over en zou ik het niet doen als ik jouw was. Hij is immers 18 jaar en jij nog maar 16 jaar. Hij is dus volwassen want vanaf je 18e ben je volwassen en jij nog maar minderjarig, en in de wet staat dat een volwassen persoon geen seks mag hebben met een minderjarige. Dus als je het doet dan zou het ook nog eens voor hem strafbaar zijn.

Maar als je doet dan zou ik goed voorbereidt zijn als ik jouw was en de anticonceptiepil goed gaan slikken en condooms gebruiken. Want het gebeurd namelijk heel vaak dat meisjes die nog jonger dan jouw zijn al zwanger worden omdat ze geen voorbehoedsmiddelen gebruikt hebben tijdens geslachtsgemeenschap. Dus denk wel goed na maar ik raad het af.

Succes!

^ Ik weet niet welke wet van welk land jij gelezen hebt, maar in Nederland is vijwillige seks tussen een 16 en een 18 jarige echt niet verboden hoor :")

:’))